کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارسال صادرات خوشه سنگ قم به عراق

ایسنا , 9 بهمن 1395 ساعت 17:30

قم نیوز: با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، عامل توسعه و فعالان خوشه سنگ استان، محموله سنگ صادراتی این خوشه به کشور عراق بارگیری شد.


به گزارش قم نیوز، امیرطیبی نژاد با اعلام این خبر اظهارکرد: فعالان صنعتی و تولیدی استان قم به این نتیجه رسیده اند که یکی از راه های موثر و مهم دربرون رفت از رکود و توسعه صنعت، صادرات است.

وی با بیان اینکه صادرات می‌تواند بخشی از نیاز واحدهای صنعتی به نقدینگی و منابع مالی را نیز برطرف کند، افزود: سازمان صنایع کوچک برای رفع دغدغه و نیاز مالی واحدهای صنعتی در کنار تلاش برای جذب منابع مناسب و کم بهره بانکی، طرح هایی چون ورود صنایع کوچک به فرابورس، ورود تولیدات صنایع کوچک به بورس کالا و از همه مهم تر صادرات را در دستور کار خود قرار داده است.

طیبی نژاد، استقبال وورود صنایع کوچک از طرح های حمایتی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: خوشه های کسب وکار استان قم به صورت جدی وارد میدان صادرات شده‌اند و با حضور در نمایشگاه ها و برنامه های بین المللی و داخلی توانسته اند دستاوردهایی نیز داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، بارگیری و ارسال تولیدات خوشه سنگ قم به کشور عراق را نتیجه طرح های حمایتی سازمان صنایع کوچک و همت بالای خود فعالان خوشه سنگ ارزیابی کرد و تاکید کرد: همیشه برنامه ریزی، همت والا و ممارست به موفقیت و نتیجه مثبت منجر می شود ولی آنچه مهم است حفظ و گسترش این موفقیت است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای صنایع تولیدی استان قم یادآور شد: طی یک سال اخیر با تلاش های خود واحدهای صنعتی نمونه استان و حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به موفقیت های بالایی در سطح منطقه ایی و جهانی دست یافته اند که بزودی آن ها نیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 45942

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45942/ارسال-صادرات-خوشه-سنگ-قم-عراق

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir