شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 45942
منبع : ایسنا

ارسال صادرات خوشه سنگ قم به عراق

قم نيوز : قم نیوز: با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، عامل توسعه و فعالان خوشه سنگ استان، محموله سنگ صادراتی این خوشه به کشور عراق بارگیری شد.
ارسال صادرات خوشه سنگ قم به عراق
به گزارش قم نیوز، امیرطیبی نژاد با اعلام این خبر اظهارکرد: فعالان صنعتی و تولیدی استان قم به این نتیجه رسیده اند که یکی از راه های موثر و مهم دربرون رفت از رکود و توسعه صنعت، صادرات است.

وی با بیان اینکه صادرات می‌تواند بخشی از نیاز واحدهای صنعتی به نقدینگی و منابع مالی را نیز برطرف کند، افزود: سازمان صنایع کوچک برای رفع دغدغه و نیاز مالی واحدهای صنعتی در کنار تلاش برای جذب منابع مناسب و کم بهره بانکی، طرح هایی چون ورود صنایع کوچک به فرابورس، ورود تولیدات صنایع کوچک به بورس کالا و از همه مهم تر صادرات را در دستور کار خود قرار داده است.

طیبی نژاد، استقبال وورود صنایع کوچک از طرح های حمایتی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: خوشه های کسب وکار استان قم به صورت جدی وارد میدان صادرات شده‌اند و با حضور در نمایشگاه ها و برنامه های بین المللی و داخلی توانسته اند دستاوردهایی نیز داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، بارگیری و ارسال تولیدات خوشه سنگ قم به کشور عراق را نتیجه طرح های حمایتی سازمان صنایع کوچک و همت بالای خود فعالان خوشه سنگ ارزیابی کرد و تاکید کرد: همیشه برنامه ریزی، همت والا و ممارست به موفقیت و نتیجه مثبت منجر می شود ولی آنچه مهم است حفظ و گسترش این موفقیت است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای صنایع تولیدی استان قم یادآور شد: طی یک سال اخیر با تلاش های خود واحدهای صنعتی نمونه استان و حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به موفقیت های بالایی در سطح منطقه ایی و جهانی دست یافته اند که بزودی آن ها نیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdxn0o.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما