چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 46076
منبع : روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي استان قم

نگاه تیز بین سرمایه گذاران به شهرک صنعتی نمونه کشوری الغدیر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم از نگاه ویژه و درخواست های متنوع برای صنایع متوسط و بزرگ برای حضور در شهرک صنعتی نمونه کشوری الغدیر خبر داد.
نگاه تیز بین سرمایه گذاران به شهرک صنعتی نمونه کشوری الغدیر قم
به گزارش قم نیوز، امیرطیبی نژاد با اعلام این خبر اظهارداشت: استان قم با دارا بودن 7 شهرک صنعتی و 4 ناحیه صنعتی بعنوان مرکزی مهم در نزدیکی تهران بعنوان پایتخت و بزرگترین بازار مصرف کننده کالای کشور به استانی استثنایی برای سرمایه گذاری تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه محدودیت های مختلف در تهران برای سرمایه گذاری، سبب حضور متقاضیان در استان قم می شود تصریح کرد: وضعیت شهرک ها و نواحی صنعتی قم نیز از شرایط بسیار ایده آل و مطلوبی برخوردار است به گونه ایی که در کمترین زمان اعلام واگذاری زمین های شهرک صنعتی نمونه کشوری الغدیر، نگاه های سرمایه گذاران به این شهرک جلب شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم بیان داشت: شهرک صنعتی نمونه کشوری الغدیر نزدیک ترین شهرک صنعتی استان قم به تهران با طراحی جدید و متفاوت از سایر شهر کهای صنعتی است و با توجه به اقدامات صورت گرفته دارای زیرساخت های مهم و اساسی و نیازهای واحدهای صنعتی است.

وی با اشاره به اینکه اولین قرار داد حضور صنعتگران نیز در این شهرک منعقد شده است گفت: در حال حاضر تقاضاهایی با ابعاد بالا برای صنایع متوسط و بزرک در خواست شده است که لازم است با هماهنگی و هم افزایی با سازمان صنایع کوچک ودر نظر گرفتن مصالخ استان و سرمایه گذاران نسبت به واگذاری زمین به متقاضیان جدید اقدام شود.

طیبی نژاد در ادامه با اعلام اینکه بر اساس پیگیری های صورت گرفته کلیه واحدهای مستقر در فاز نخست این شهرک صنعتی بلافاصله بعد از به بهره برداری رسیدن سند مالکیت دریافت می کنند؛ ابراز امیدواری کرد این شهرک در کوتاه ترین زمان ممکن جایگاه واقعی خود در کشور را بعنوان شهرک صنعتی نمونه کشوری بدست آورد.

   انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccexq0.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما