شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 46170
منبع : روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي استان قم
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

بسترسازی فعالان خوشه کفش قم در شهرک صنعتی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: فعالان و تولید کنندگان کفش و دمپایی ماشینی استان، حضور جمعی در شهرک‌های صنعتی به‌منظور توسعه و ساماندهی این صنعت مهم را خواستار هستند و ما نیز در حال بسترسازی لازم هستیم.
بسترسازی فعالان خوشه کفش قم در شهرک صنعتی
به گزارش قم نیوز، امیر طیبی‌نژاد در بازدید از نمایشگاه کفش قم، با اشاره به فعالیت‌های خوشه کفش و دستاوردهای مثبت در این زمینه اظهار کرد: بعد از گذشت چند سال از اتمام فعالیت عامل توسعه خوشه کفش و دمپایی ماشینی هنوز شاهد تعمیق بخشی برنامه‌ها و دستاوردهای صنایع کوچک در این بخش هستیم.

وی گفت: بعد از هم افزایی و همکاری مناسب در برنامه عملیاتی خوشه‌های کسب و کار و پذیرش کارهای گروهی در قالب کنسرسیوم‌های صادراتی و حضور در نمایشگاه‌ها و بازارهای خارجی، وجود شرکت مدیریت صادرات به‌شدت احساس می‌شد که برای تحقق این مهم نیز خود فعالان این بخش با همپوشانی که دارند وارد این عرصه شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم وجود علاقه وانگیزه فعالان و تولید کنندگان قمی در خوشه‌های کسب و کار و همچنین برنامه‌های حمایتی سازمان صنایع کوچک از این بخش را نویدگر آینده‌ای روشن ارزیابی کرد و افزود: با اتمام فعالیت‌های خوشه کسب و کار کفش و دمپایی ماشینی ولی شرکت شهرک‌های صنعتی قم همواره در کنار تولید کنندگان این بخش از صنعت بوده و خواهد بود.

وی یادآور شد: فعالان و تولید کنندگان کفش و دمپایی ماشینی استان، حضور جمعی در شهرک‌های صنعتی به‌منظور توسعه و ساماندهی این صنعت مهم را خواستار هستند، ما نیز با مطالعه و طراحی مناسب در حال انجام اقدامات مؤثر در بستر سازی انجام آن هستیم تا این نیاز و درخواست  بخشی از صنایع کوچک استان نیز برطرف شود

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchvznk.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما