کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانشگاه ادیان در 10 رشته در مقطع كارشناسی ارشد طلبه می پذیرد

خبرگزاری ايرنا , 24 بهمن 1390 ساعت 10:15

قم نیوز: معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب خبر از ثبت نام آزمون كارشناسی ارشد این دانشگاه ویژه طلاب و فضلای حوزه های علمیه از روز 25 بهمن ماه سال جاری خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمد نصیری اظهار داشت: این آزمون در ده رشته ادیان ابراهیمی، ادیان غیرابراهیمی، دین شناسی، فلسفه هنر، شیعه شناسی، مطالعات تاریخ تشیع، فرق تشیع، مذاهب كلامی، مذاهب فقهی و تصوف و عرفان اسلامی در روز پنج شنبه مصادف با ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به زمان و مكان ثبت نام این آزمون اظهار داشت: داوطلبان طلبه می توانند از بیست و پنجم بهمن ماه تا پانزدهم اسفندماه برای ثبت نام در این آزمون به سایت اینترنتی دانشگاه ادیان و مذاهب به نشانی: www.urd.ac.ir به عنوان تنها محل ثبت نام این آزمون، مراجعه و كد رهگیری ثبت نام را دریافت نمایند.

وی همچنین درباره زمان و نحوه توزیع كارت شركت در این آزمون نیز خاطر نشان كرد: كارت شركت در این آزمون به یاری خدا ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ۹۱ از ساعت ۸ الی ۱۶ توزیع خواهد شد.

نصیری اتمام سطح دو را شرط ضروری شركت در این آزمون برای طلاب اعلام كرد و گفت: تا پیش از مهر ماه سال ۹۱ نباید منعی در صدور مدرك سطح دو این افراد وجود داشته باشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب درباره آن دسته از طلابی كه مدرك كارشناسی معتبر از دانشگاه ها دارند و مایل به شركت در این آزمون می باشند، اظهارداشت: این افراد در صورتی كه طلبه باشند و لمعتین را تمام كرده باشند می توانند در این آزمون شركت نمایند.

وی همچنین از پذیرش طلاب خارجی نیز در این دانشگاه خبر داد و گفت: آن دسته از طلاب خارجی كه بنابر ضوابط وزارت علوم و تحقیقات و فناوری منعی بر پذیرششان نباشد نیز می توانند در این آزمون شركت كنند.

نصیری افزود: این آزمون در دو مرحله كتبی و مصاحبه برگزار می شود و پس از اعلام نتایج آزمون كتبی در مرداد ماه سال ۹۱، معادل سه برابر ظرفیت پذیرش این دانشگاه، از قبول شدگان برای انجام مصاحبه دعوت به عمل می آید و از هر ۳ نفر یك نفر وارد دانشگاه ادیان و مذاهب می گردد.

وی گفت: پذیرفته شدگان در آزمون و مصاحبه از اول مهر سال آینده در این دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 4598

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4598/دانشگاه-ادیان-10-رشته-مقطع-كارشناسی-ارشد-طلبه-می-پذیرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir