قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب خبر از ثبت نام آزمون كارشناسی ارشد این دانشگاه ویژه طلاب و فضلای حوزه های علمیه از روز 25 بهمن ماه سال جاری خبر داد.
دانشگاه ادیان در 10 رشته در مقطع كارشناسی ارشد طلبه می پذیرد
به گزارش قم نیوز، محمد نصیری اظهار داشت: این آزمون در ده رشته ادیان ابراهیمی، ادیان غیرابراهیمی، دین شناسی، فلسفه هنر، شیعه شناسی، مطالعات تاریخ تشیع، فرق تشیع، مذاهب كلامی، مذاهب فقهی و تصوف و عرفان اسلامی در روز پنج شنبه مصادف با ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به زمان و مكان ثبت نام این آزمون اظهار داشت: داوطلبان طلبه می توانند از بیست و پنجم بهمن ماه تا پانزدهم اسفندماه برای ثبت نام در این آزمون به سایت اینترنتی دانشگاه ادیان و مذاهب به نشانی: www.urd.ac.ir به عنوان تنها محل ثبت نام این آزمون، مراجعه و كد رهگیری ثبت نام را دریافت نمایند.

وی همچنین درباره زمان و نحوه توزیع كارت شركت در این آزمون نیز خاطر نشان كرد: كارت شركت در این آزمون به یاری خدا ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ۹۱ از ساعت ۸ الی ۱۶ توزیع خواهد شد.

نصیری اتمام سطح دو را شرط ضروری شركت در این آزمون برای طلاب اعلام كرد و گفت: تا پیش از مهر ماه سال ۹۱ نباید منعی در صدور مدرك سطح دو این افراد وجود داشته باشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب درباره آن دسته از طلابی كه مدرك كارشناسی معتبر از دانشگاه ها دارند و مایل به شركت در این آزمون می باشند، اظهارداشت: این افراد در صورتی كه طلبه باشند و لمعتین را تمام كرده باشند می توانند در این آزمون شركت نمایند.

وی همچنین از پذیرش طلاب خارجی نیز در این دانشگاه خبر داد و گفت: آن دسته از طلاب خارجی كه بنابر ضوابط وزارت علوم و تحقیقات و فناوری منعی بر پذیرششان نباشد نیز می توانند در این آزمون شركت كنند.

نصیری افزود: این آزمون در دو مرحله كتبی و مصاحبه برگزار می شود و پس از اعلام نتایج آزمون كتبی در مرداد ماه سال ۹۱، معادل سه برابر ظرفیت پذیرش این دانشگاه، از قبول شدگان برای انجام مصاحبه دعوت به عمل می آید و از هر ۳ نفر یك نفر وارد دانشگاه ادیان و مذاهب می گردد.

وی گفت: پذیرفته شدگان در آزمون و مصاحبه از اول مهر سال آینده در این دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.wnkt23nm6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما