کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري قم مطرح كرد

اعلام برنامه‌هاي دهه فجر استان قم

خبرگزاری فارس , 12 بهمن 1395 ساعت 13:00

قم نیوز: مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري قم برنامه‌هاي دهه فجر استان قم را تشریح کرد و دیدار مسوولان با مردم را از جمله این برنامه ها دانست.


به گزارش قم نیوز، سیدرضا طباطبایی  در نشست مطبوعاتی با اشاره به عناوین ایام دهه فجر اظهار کرد: «انقلاب اسلامی، امام خمینی، ولایت فقیه و رهبری»، «انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، مشارکت اجتماعی،عدالت و  پیشرفت» و «انقلاب اسلامی ایمان، جهاد و شهادت» از جمله عناوین ایام دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: «انقلاب اسلامی، قرآن، رسالت زینبی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)»، «انقلاب اسلامی، منزلت زن، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «انقلاب اسلامی، جوانان، ‌نهضت علمی و اقتصاد مقاومتی»، «انقلاب اسلامی، هویت دینی،‌ ترویج معنویت، فرهنگ و تمدن اسلامی» و «انقلاب اسلامی، انقلابی‌گری، آمادگی دفاعی، اقتدار و عزت اسلامی» را می‌توان از دیگر عناوین روزهای این هفته برشمرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم «انقلاب اسلامی، وحدت ملی، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین‌المللی»، «انقلاب اسلامی، الهام‌بخشی، استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ دشمن» و «انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را از دیگر عناوین این هفته ذکر کرد.

وی با اشاره به گزارش برنامه‌های ستاد دهه فجر استانداری و دولت در استان قم، خاطرنشان کرد: استاندار قم با خانواده شهدا دیدار کرده و از نزدیک با آنها به گفت‌وگو می‌پردازد.

طباطبایی با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه فجر گفت: برنامه منسجمی همزمان با 12 بهمن در حرم حضرت معصومه(س) برنامه‌ریزی شده که اعضای شورای اداری ساعت 7:30 در حرم حضور پیدا می‌کنند و برنامه خطبه‌خوانی و گلباران ضریح کریمه اهل بیت(س) را انجام می‌دهند و به این ترتیب برنامه‌های دهه فجر آغاز می‌شود و سپس با حضور در بیت امام خمینی(ره) به تجدید بیعت با آرمان امام خمینی(ره) می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: فردا بعد از ظهر برنامه شورای اداری با حضور عراقچی، معاون وزیر امور خارجه برگزار می‌شود که مدیران استان در این جلسه حضور پیدا می‌کنند و مباحث مختلف را با توجه به نزدیک شدن به انتخابات آینده را ارائه می‌دهند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم عنوان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی روز پنجشنبه برگزار می‌شود و استاندار قم بعد از ظهر روز پنجشنبه در برنامه غبارروبی گلزار شهدا حضور پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در طول ایام الله دهه فجر نشست‌هایی در مساجد سطح استان با حضور استاندار، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

طباطبایی یادآور شد: روز جمعه معاونان استاندار بر اساس برنامه در بخش‌ها حضور پیدا می‌کنند و به ایراد سخنرانی پیش از خطبه‌ها می‌پردازند.

وی تصریح کرد: همایشی 16 بهمن در تالار معصومیه با میزبانی اداره‌کل بانوان استانداری در جمع مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و جامعه هدف برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه فجر استان قم گفت: استاندار قم در طول دهه فجر به دو بخش سلفچگان و دستجرد سفر می‌کند و 17 بهمن به دانشگاه پیام نور پردیسان می‌رود.

وی با بیان اینکه وزرای دولت و معاونان رئیس جمهور در طول دهه فجر برای شرکت در برنامه‌های مختلف به استان‌ها سفر می‌کنند، گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی در یکی از روزهای هفته آینده در استان قم حضور پیدا می‌کند.

طباطبایی افتتاح پروژه‌های کشاورزی، پروژه های صنعتی شهرک شکوهیه و شرکت برق و برگزاری جشن کارگری ستاد دهه فجر با میزبانی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور رئیس مجلس را از دیگر برنامه‌های دهه فجر ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن و نماز جمعه برنامه روز پایانی دهه فجر است.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 46034

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46034/اعلام-برنامه-هاي-دهه-فجر-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir