سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 46034
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري قم مطرح كرد

اعلام برنامه‌هاي دهه فجر استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري قم برنامه‌هاي دهه فجر استان قم را تشریح کرد و دیدار مسوولان با مردم را از جمله این برنامه ها دانست.
اعلام برنامه‌هاي دهه فجر استان قم
به گزارش قم نیوز، سیدرضا طباطبایی  در نشست مطبوعاتی با اشاره به عناوین ایام دهه فجر اظهار کرد: «انقلاب اسلامی، امام خمینی، ولایت فقیه و رهبری»، «انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، مشارکت اجتماعی،عدالت و  پیشرفت» و «انقلاب اسلامی ایمان، جهاد و شهادت» از جمله عناوین ایام دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: «انقلاب اسلامی، قرآن، رسالت زینبی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)»، «انقلاب اسلامی، منزلت زن، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «انقلاب اسلامی، جوانان، ‌نهضت علمی و اقتصاد مقاومتی»، «انقلاب اسلامی، هویت دینی،‌ ترویج معنویت، فرهنگ و تمدن اسلامی» و «انقلاب اسلامی، انقلابی‌گری، آمادگی دفاعی، اقتدار و عزت اسلامی» را می‌توان از دیگر عناوین روزهای این هفته برشمرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم «انقلاب اسلامی، وحدت ملی، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین‌المللی»، «انقلاب اسلامی، الهام‌بخشی، استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ دشمن» و «انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را از دیگر عناوین این هفته ذکر کرد.

وی با اشاره به گزارش برنامه‌های ستاد دهه فجر استانداری و دولت در استان قم، خاطرنشان کرد: استاندار قم با خانواده شهدا دیدار کرده و از نزدیک با آنها به گفت‌وگو می‌پردازد.

طباطبایی با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه فجر گفت: برنامه منسجمی همزمان با 12 بهمن در حرم حضرت معصومه(س) برنامه‌ریزی شده که اعضای شورای اداری ساعت 7:30 در حرم حضور پیدا می‌کنند و برنامه خطبه‌خوانی و گلباران ضریح کریمه اهل بیت(س) را انجام می‌دهند و به این ترتیب برنامه‌های دهه فجر آغاز می‌شود و سپس با حضور در بیت امام خمینی(ره) به تجدید بیعت با آرمان امام خمینی(ره) می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: فردا بعد از ظهر برنامه شورای اداری با حضور عراقچی، معاون وزیر امور خارجه برگزار می‌شود که مدیران استان در این جلسه حضور پیدا می‌کنند و مباحث مختلف را با توجه به نزدیک شدن به انتخابات آینده را ارائه می‌دهند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم عنوان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی روز پنجشنبه برگزار می‌شود و استاندار قم بعد از ظهر روز پنجشنبه در برنامه غبارروبی گلزار شهدا حضور پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در طول ایام الله دهه فجر نشست‌هایی در مساجد سطح استان با حضور استاندار، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

طباطبایی یادآور شد: روز جمعه معاونان استاندار بر اساس برنامه در بخش‌ها حضور پیدا می‌کنند و به ایراد سخنرانی پیش از خطبه‌ها می‌پردازند.

وی تصریح کرد: همایشی 16 بهمن در تالار معصومیه با میزبانی اداره‌کل بانوان استانداری در جمع مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و جامعه هدف برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه فجر استان قم گفت: استاندار قم در طول دهه فجر به دو بخش سلفچگان و دستجرد سفر می‌کند و 17 بهمن به دانشگاه پیام نور پردیسان می‌رود.

وی با بیان اینکه وزرای دولت و معاونان رئیس جمهور در طول دهه فجر برای شرکت در برنامه‌های مختلف به استان‌ها سفر می‌کنند، گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی در یکی از روزهای هفته آینده در استان قم حضور پیدا می‌کند.

طباطبایی افتتاح پروژه‌های کشاورزی، پروژه های صنعتی شهرک شکوهیه و شرکت برق و برگزاری جشن کارگری ستاد دهه فجر با میزبانی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور رئیس مجلس را از دیگر برنامه‌های دهه فجر ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن و نماز جمعه برنامه روز پایانی دهه فجر است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgtz9t.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما