شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : 15363
با حضور حضور استاندار قم:

همايش بزرگداشت هفته بهزيستي در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: بهره برداري از مجموعه ورزشي شهداي بهزيستي قم در مراسمي با حضور پيريايي استاندار قم، آيت الله حسيني بوشهري و رياست سازمان بهزيستي كشور، همايش بزرگداشت هفته بهزيستي در قم برگزار شد.
همايش بزرگداشت هفته بهزيستي در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري قم، كرم رضا پيريايي در اين مراسم با تبريك هفته بهزيستي، اظهار داشت: بهزيستي يكي از نهادهاي مهمي است که وظايف و مسوليت هاي خطيري را  در زمينه ياري رساني به افراد معلول و محروم جامعه بر عهده دارد.

وي تاسيس بهزيستي در 34 سال قبل را كاري ارزنده اي عنوان و با گراميداشت ياد و خاطره بزرگان و بنيان گزاران اين نهاد حمايتي از جمله شهيد فياض بخش گفت: خدمت در بهزيستي به عنوان يك توفيق بزرگ الهي داراي شكوه و معنويت ويژه اي است كه همواره بايد قدردان آن بود.

استاندار قم با اشاره به آثار و بركات تاسيس نهادهاي بر آمده از بطن انقلاب اسلامي نظير بهزيستي و كميته امداد، اين نهادها را كارويژه نظام برشمرد و افزود:  نهادهاي حمايتي با تمام توان در صدد خدمت به محرومان، محروميت زدايي و گسترش عدالت اجتماعي از اهداف اصلي نظام مقدس جمهوري اسلامي مي باشند.

پيريايي بهزيستي را يكي از بهترين مجموعه هاي خدمت رسان در نظام اداري عنوان و خاطرنشان كرد: طيف وسيعي از جامعه از خدمات اين سازمان بهره مند مي شوند.

وي با اشاره به عملكرد مثبت نهادهاي حمايتي استان قم در زمينه انجام درست وظايف و ماموريت هاي كاري، بخش عمده اي از  اين توفيقات را ناشي از مديريت صحيح و تلاش بي شائبه كاركنان اين مجموعه ها دانست و گفت: طي دولت هاي نهم و دهم كارها و اقدامات گسترده اي در بهزيستي و كميته امداد استان صورت گرفته كه اميدواريم اين فعاليت ها با شتاب بيشتري تداوم داشته باشد.

استاندار قم همچنين از بهزيستي قم به عنوان يكي از دستگاه هاي موفق استان ياد كرد و با تقدير از زحمات همه دست اندركاران اين سازمان به ويژه مديركل و معاونين، گفت: سازمان بهزيستي استان با تمام وجود در راستای انجام وظايف و مسوليت هاي خود گام بر مي دارد.

 گفتني است در پايان اين مراسم با حضور استاندار قم، رئيس بهزيستي كشور و مسولين حاضر در اين نشست از تعدادي از مددجويان نمونه همچنين مديران حامي بهزيستي از جمله معاونين استاندار تجليل گرديد. همچنين در ابتداي مراسم مجموعه ورزشي شهداي بهزيستي قم توسط پيريايي استاندار قم افتتاح شد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchxxnz.23nm-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما