سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 46043
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

لزوم تسريع در تكميل و انتقال صنوف آلاينده به شهرك صنوف

قم نيوز : قم نبوز: معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم بر ضرورت تسريع در تكميل و انتقال صنوف آلاينده شهر به شهرك صنوف تاكيد كرد.
لزوم تسريع در تكميل و انتقال صنوف آلاينده به شهرك صنوف
به گزارش قم نیوز،  سيد امير سامع معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم به همراه برخي از اعضاي شوراي اسلامي شهر و همچنين اعضاي هيات مديره سازمان ميادين از پروژه هاي عمراني شهرك صنوف بازديد كردند.

در اين بازديد اعضاي هيات مديره سازمان ميادين گزارشي از روند پيشرفت عمراني شهرك صنوف ارائه كردند.

معاون شهردار قم در اين بازديد با تاكيد بر ضرورت اجراي پروژه ها طي يك برنامه زمان بندي مدون و مطلوب ابراز اميداواري كرد كه روند انتقال صنوف وابسته به صورت جدي پيگيري و دنبال شود.

سامع با تاكيد بر اينكه رسيدگي به وضعيت موجود با تلاش و هميت بيشتري انجام شود، گفت: با رعايت برنامه زمانبندي و رفع موانع با افتتاح هرچه سريعتر اين پروژه بزرگ، امكان استفاده شهروندان از خدمات انجام گرفته فراهم شود.

وي افزود: شهرك صنوف در زميني به مساحت ۱۳۶ هكتار و در كيلومتر ۵ جاده قديم قم – تهران قرار گرفته و طبق مصوبه شوراي اسلامي شهر ، ساختار تشكيلاتي شهرك صنوف در قالب زير مجموعه اي به سازمان ميادين شهرداري الحاق شده است.

سامع خاطر نشان كرد: تعداد كل قطعات شهرك صنوف هزار و ۶۸۹ قطعه است كه از اين بين هزار و ۶۸ قطعه به مساحت ۴۲۶ هزار و ۱۱۴ متر مربع به اصناف آهنگران، آهن فروشان و تعدادي با كاربري خدماتي و همچنين به صورت معوض واگذار شده است.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgwz9t.ak93t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما