کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فاز دوم پروژه بلوار آيت‌الله بروجردي تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسد

اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم , 12 بهمن 1395 ساعت 17:00

قم نیوز: سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينكه فاز دوم پروژه بلوار آيت‌الله بروجردي تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسد، گفت: فاز سوم اين پروژه نيز در ابتداي سال ۹۶ به پايان مي‌رسد.


به گزارش قم نیوز،  عباس ذاكريان ضمن تشكر از مسئولان شهرداري به دليل زمان‌بندي صحيح و پيشرفت قابل‌توجه پروژه‌هاي عمراني، اظهار داشت: پروژه‌هاي عمراني به‌خوبي مديريت مي‌شوند و الحمدالله شتاب خوبي داشته‌اند، كه اميدواريم همچنان با جديت و پشتكار دنبال شود.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينكه در حال حاضر پروژه‌هاي شهري هيچ مشكلي ندارند، تصريح كرد: بحث تملك و رفع معارضات تأسيساتي از جمله مشكلات اين پروژه‌ها است كه بحمدالله برطرف شده است.

ذاكريان پروژه تقاطع غيرهمسطح ۱۵ خرداد را مورداشاره قرار داد و گفت: تأخير اين پروژه به دليل پيمانكار اسبق پروژه بود كه قبل از سازمان توسعه و عمران شهرداري مسئوليت اجراي اين پروژه را بر عهده داشت.

وي با بيان اينكه تنها بخش روگذر پروژه توسط پيمانكار سابق انجام‌شده است، تصريح كرد: باقي بخش‌هاي اين پروژه به عهده شهرداري است، كه به‌احتمال‌زياد تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسد.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم پروژه‌هاي كليدي و مهم شهر قم را مورد توجه قرار داد و بيان كرد: پروژه‌هاي مقداد، ۱۵ خرداد و شهداي مدافعان حرم از جمله پروژه‌هاي مهم شهري است كه تا پايان سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسد.

ذاكريان با اشاره به پروژه بلوار آيت‌الله بروجردي، خاطرنشان كرد: اين پروژه شامل سه فاز بوده كه فاز نخست آن از خيابان انسجام تا ميدان مرجعيت است، فاز دوم آن از ميدان مرجعيت تا شهرك قدس و فاز سوم آن نيز از شهرك قدس تا پرديسان است، كه فاز دوم در مراحل پاياني قرار دارد.

وي با تأكيد بر اينكه فاز ۲ پروژه بلوار آيت‌الله بروجردي تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسد، تصريح كرد: فاز سوم اين پروژه نيز در ابتداي سال ۹۶ به پايان مي‌رسد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 46045

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46045/فاز-دوم-پروژه-بلوار-آيت-الله-بروجردي-پايان-سال-بهره-برداري-مي-رسد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir