سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 46045
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

فاز دوم پروژه بلوار آيت‌الله بروجردي تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينكه فاز دوم پروژه بلوار آيت‌الله بروجردي تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسد، گفت: فاز سوم اين پروژه نيز در ابتداي سال ۹۶ به پايان مي‌رسد.
فاز دوم پروژه بلوار آيت‌الله بروجردي تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسد
به گزارش قم نیوز،  عباس ذاكريان ضمن تشكر از مسئولان شهرداري به دليل زمان‌بندي صحيح و پيشرفت قابل‌توجه پروژه‌هاي عمراني، اظهار داشت: پروژه‌هاي عمراني به‌خوبي مديريت مي‌شوند و الحمدالله شتاب خوبي داشته‌اند، كه اميدواريم همچنان با جديت و پشتكار دنبال شود.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينكه در حال حاضر پروژه‌هاي شهري هيچ مشكلي ندارند، تصريح كرد: بحث تملك و رفع معارضات تأسيساتي از جمله مشكلات اين پروژه‌ها است كه بحمدالله برطرف شده است.

ذاكريان پروژه تقاطع غيرهمسطح ۱۵ خرداد را مورداشاره قرار داد و گفت: تأخير اين پروژه به دليل پيمانكار اسبق پروژه بود كه قبل از سازمان توسعه و عمران شهرداري مسئوليت اجراي اين پروژه را بر عهده داشت.

وي با بيان اينكه تنها بخش روگذر پروژه توسط پيمانكار سابق انجام‌شده است، تصريح كرد: باقي بخش‌هاي اين پروژه به عهده شهرداري است، كه به‌احتمال‌زياد تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسد.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم پروژه‌هاي كليدي و مهم شهر قم را مورد توجه قرار داد و بيان كرد: پروژه‌هاي مقداد، ۱۵ خرداد و شهداي مدافعان حرم از جمله پروژه‌هاي مهم شهري است كه تا پايان سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسد.

ذاكريان با اشاره به پروژه بلوار آيت‌الله بروجردي، خاطرنشان كرد: اين پروژه شامل سه فاز بوده كه فاز نخست آن از خيابان انسجام تا ميدان مرجعيت است، فاز دوم آن از ميدان مرجعيت تا شهرك قدس و فاز سوم آن نيز از شهرك قدس تا پرديسان است، كه فاز دوم در مراحل پاياني قرار دارد.

وي با تأكيد بر اينكه فاز ۲ پروژه بلوار آيت‌الله بروجردي تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسد، تصريح كرد: فاز سوم اين پروژه نيز در ابتداي سال ۹۶ به پايان مي‌رسد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciwua5.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما