کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزايش چشم گير فضاي سبز در مناطق كم برخوردار قم

اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم , 13 بهمن 1395 ساعت 16:30

قم نیوز: مدير عامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري قم از توجه ويژه مديريت شهري به ايجاد و توسعه فضاي سبز در مناطق كم برخوردار خبر داد.


به گزارش قم نیوز، پيام جواديان با اشاره به بودجه سال جاري در حوزه فضاي سبز ، اظهار كرد: ۲ ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومان از بودجه منطقه ۲ در سال جاري به توسعه فضاي سبز اختصاص داده شده بود.

وي افزود: تا به امروز ۸۰ درصد پروژه ها يعني حدود يك ميليارد و ۹۰۰ ميليون تومان از پيش بيني بودجه سال ۹۵ در اين منطقه محقق شده است.

جواديان با تاكيد بر اينكه تا پايان سال ۱۰۰ درصد بودجه بندي شهرداري منطقه ۲ در حوزه فضاي سبز محقق خواهد شد، تصريح كرد: بوستان جنگلي جوان، كمربند سبز اتوبان امام علي و توسعه بوستان هاي شهري از جمله اقدامات صورت گرفته در سال جاري بوده است.

وي ادامه داد: برنامه هاي پيش بيني شده به منظور توسعه فضاي سبز منطقه دو طبق زمان بندي مناسب پيش رفته و از پيشرفت خوبي برخوردار مي باشد.

مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري قم از ساخت ۳ بوستان جديد شهري درسال ۹۵ در اين منطقه خبر داد و تصريح كرد: در رديف بودجه سال جاري بازسازي دو بوستان هم پيش بيني شده بود كه در دستور كار قرار گرفت و به انجام رسيد.

جواديان با اشاره به اينكه تاكنون نزديك به ۳۰۰ ميليون تومان به منظور تجهيز دو بوستان منطقه هزينه شده است، افزود: ۲۰۰ ميليون تومان براي سيستم آبياري بوستان رضوي و ۸۰ ميليون تومان هم به منظور بهسازي بوستان معصوميه جنوبي هزينه شده است.

  انتهای پیام/135


کد مطلب: 46097

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46097/افزايش-چشم-گير-فضاي-سبز-مناطق-كم-برخوردار-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir