چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 46097
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

افزايش چشم گير فضاي سبز در مناطق كم برخوردار قم

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري قم از توجه ويژه مديريت شهري به ايجاد و توسعه فضاي سبز در مناطق كم برخوردار خبر داد.
افزايش چشم گير فضاي سبز در مناطق كم برخوردار قم
به گزارش قم نیوز، پيام جواديان با اشاره به بودجه سال جاري در حوزه فضاي سبز ، اظهار كرد: ۲ ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومان از بودجه منطقه ۲ در سال جاري به توسعه فضاي سبز اختصاص داده شده بود.

وي افزود: تا به امروز ۸۰ درصد پروژه ها يعني حدود يك ميليارد و ۹۰۰ ميليون تومان از پيش بيني بودجه سال ۹۵ در اين منطقه محقق شده است.

جواديان با تاكيد بر اينكه تا پايان سال ۱۰۰ درصد بودجه بندي شهرداري منطقه ۲ در حوزه فضاي سبز محقق خواهد شد، تصريح كرد: بوستان جنگلي جوان، كمربند سبز اتوبان امام علي و توسعه بوستان هاي شهري از جمله اقدامات صورت گرفته در سال جاري بوده است.

وي ادامه داد: برنامه هاي پيش بيني شده به منظور توسعه فضاي سبز منطقه دو طبق زمان بندي مناسب پيش رفته و از پيشرفت خوبي برخوردار مي باشد.

مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري قم از ساخت ۳ بوستان جديد شهري درسال ۹۵ در اين منطقه خبر داد و تصريح كرد: در رديف بودجه سال جاري بازسازي دو بوستان هم پيش بيني شده بود كه در دستور كار قرار گرفت و به انجام رسيد.

جواديان با اشاره به اينكه تاكنون نزديك به ۳۰۰ ميليون تومان به منظور تجهيز دو بوستان منطقه هزينه شده است، افزود: ۲۰۰ ميليون تومان براي سيستم آبياري بوستان رضوي و ۸۰ ميليون تومان هم به منظور بهسازي بوستان معصوميه جنوبي هزينه شده است.

  انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfexdj.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما