دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 45985
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

هيچ عرصه ناايمن در شهر قم وجود ندارد

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم با تاكيد بر اينكه تمام بوستان‌هاي ناايمن شهر ايمن‌سازي شده است، گفت: در حال حاضر هيچ عرصه ناايمن در شهر قم وجود ندارد.
هيچ عرصه ناايمن در شهر قم وجود ندارد
به گزارش قم نیوز،  پيام جواديان با اشاره به پيگيري ساماندهي و بهسازي آب‌نماهاي غيرفعال شهر، گفت: تعداد كل آب‌نماهاي شهر ۱۶۳ مورد است كه ۱۲۷ مورد نا ايمن و غيرفعال بوده‌اند و پس از دستور شهردار پنج پيمانكار براي اين كار انتخاب و تا امروز ۵۵ آب‌نما به طور كامل ساماندهي و تحويل شده است.

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم با تاكيد بر اينكه ۹۱ آب‌نما تا پايان سال ساماندهي و ايمن سازي خواهد شد، افزود: ۳۶ آب‌نما نيز در اوايل سال آينده ساماندهي و ايمن سازي خواهند شد.

جواديان با بيان اينكه ۷۰ درصد آب‌نماهاي شهر به صورت شناور و كف‌كش بوده است، گفت: اين مدل بسيار خطرساز است كه با استفاده از موارد ايمني آنها را اصلاح كرده‌ايم.

وي با اشاره به ايمن‌سازي تاسيسات برقي و روشنايي، بيان كرد: ۲۸۰ پروژه ناايمن در شهر قم اعم از پارك، ميدان و... در شهر داشتيم و ۱۶۱ مورد انجام شده و ۶۹ مورد ديگر نيز تا پايان سال ساماندهي خواهد شد.

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم با تاكيد بر اينكه شهرداري اعتبارات بسيار خوبي را براي ايمن‌سازي بوستان‌هاي شهر قم اختصاص داده است، گفت: در اين زمينه مشكلات متعددي در شهر وجود داشت و خطرات متعددي شهروندان قم را تهديد مي‌كرد اما در حال حاضر به وضعيت بسيار مطلوبي در اين بخش رسيده‌ايم.

جواديان با تاكيد بر اينكه تمام بوستان‌هاي ناايمن شهر ايمن‌سازي شده است، تصريح كرد: در حال حاضر هيچ عرصه ناايمن در شهر قم وجود ندارد.

   انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcamony.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما