دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 4625
انتقاد آیت‌الله صافی از اهدای جایزه به زنان بدحجاب در جامعه؛

رسانه ملی به عفاف و حجاب اهمیت ویژه‌ای دهد

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه رسانه ملی باید نسبت به عفاف و حجاب اهمیت ویژه‌ای داشته باشد از اهدای جایزه به زنان بدحجاب در جامعه انتقاد کرد.
رسانه ملی به عفاف و حجاب اهمیت ویژه‌ای دهد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با برگزیدگان مسابقات عفاف و حجاب ویژه بانوان عضو جمعیت هلال احمر با بیان اینکه کسانی که در راستای تحقق سنت‌های الهی و خدمت به محرومان قدم برمی‌دارند اجر و ثواب بسیار زیادی خواهند داشت، اظهار داشت: در قرآن صفات بسیار زیادی برای مومنان آمده است که اگر انسان به دنبال سعادت است باید این صفات را در خود تقویت کند.

وی با بیان اینکه دشمنان توطئه‌های بسیاری علیه اسلام و مسلمانان انجام می‌دهند و آنها را به انحراف دعوت می‌کنند، تصریح کرد: همه باید توجه داشته باشند دستوراتی که در اسلام آمده است موجب سعادت انسان‌ها خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: اسلام برای تمام زمینه‌ها و عرصه‌ها دستوراتی داده است و حتی برای روابط میان زن و مرد دستوراتی داده که در جامعه ما نیز اجرا می‌شود و این دستورات بالاترین احکام است.

وی با بیان اینکه برخی جوامع به دلیل رعایت نکردن روابط بین زن و مرد با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده‌اند، بیان داشت: تمدنی که در این کشورها برپا شده است به جز حیوانیت مسئله دیگری ندارد و انسان اگر اندکی حیا داشته باشد از اعمال و رفتاری که در این کشورها می‌شود شرم می‌کند.

صافی ‌گلپایگانی با بیان اینکه دستورات اسلام جامعه را مصون می‌کند، اظهار داشت: عفاف و حجاب مسئله بزرگی است که ما باید توجه بسیاری به آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیتی که از نظر حجاب امروز در جامعه وجود دارد، خطرناک است، خاطرنشان کرد: چرا زنانی که حجاب مناسب در جامعه ندارند مورد تقدیر قرار گرفته و به آنها جایزه اهدا می‌شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه رسانه ملی باید بیشتر به حجاب و عفاف اهمیت دهد، اظهار داشت: اگر ما می‌خواهیم جامعه‌‌‌ای با حجاب و عفاف عالی داشته باشیم باید همه احساس مسئولیت کنند و به میدان بیایند.

وی با بیان اینکه بانوان توجه داشته باشند که چادری که بر سر می‌کنند بسیار مقدس و با اهمیت است، یادآور شد: بانوان بدانند که کاری با اهمیت‌تر از خانه‌داری نیست و هر بخشی از خانه‌داری عبادتی بزرگ محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.ra5ct1aqwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما