کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امدادگری بانوان با حفظ حجاب، جهان را متحیر كرد

خبرگزاری ايرنا , 25 بهمن 1390 ساعت 9:39

قم نیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم گفت: امدادگری بانوان با حفظ حجاب و ارزش های اسلامی، جهان را متحیر كرد.


به گزارش قم نیوز، خلیل الله سائلی دوشنبه شب در جشنواره مروارید عفاف در سالن پژوهشكده علوم و فرهنگ اسلامی قم، اظهار داشت: مانور امدادگری بانوان با حفظ حجاب اسلامی و موازین شرعی در شبكه های غربی انعكاس یافت این امر حساسیت كشورهای غربی را به حجاب بانوان ایرانی نشان می دهد.

وی افزود: در حوادث و سوانحی كه رخ می دهد بیشتر آسیب دیدگان بانوان هستند از این رو جمعیت هلال احمر بانوان را در زمینه های امداد و نجات آموزش تخصصی می دهد تا امدادرسانی به زنان از طریق بانوان امدادگر صورت گیرد.

سائلی اضافه كرد: دفتر امور زنان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، با هدف كاستن رنج انسان ها، ارتقای كیفیت خدمات امدادگری با در نظر گرفتن ملاحظات شرعی و فرهنگی تیم های توانای بانوان را تشكیل داده است.

وی خاطر نشان كرد: جمعیت هلال احمر اقدام به آموزش و سازماندهی تیم های امدادی توانا جهت آمادگی در مقابل بلایا وامدادرسانی به موقع و مناسب بعد از وقوع حوادث ویژه خواهران كرده است.

جشنواره مروارید عفاف عصر امروز با حضور دبیركل سازمان جمعیت هلال احمر كشور، مشاور امورزنان و خانواده سازمان جمعیت هلال احمر كشورو هیات همراه و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 4646

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4646/امدادگری-بانوان-حفظ-حجاب-جهان-متحیر-كرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir