سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : 4646

امدادگری بانوان با حفظ حجاب، جهان را متحیر كرد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم گفت: امدادگری بانوان با حفظ حجاب و ارزش های اسلامی، جهان را متحیر كرد.
امدادگری بانوان با حفظ حجاب، جهان را متحیر كرد
به گزارش قم نیوز، خلیل الله سائلی دوشنبه شب در جشنواره مروارید عفاف در سالن پژوهشكده علوم و فرهنگ اسلامی قم، اظهار داشت: مانور امدادگری بانوان با حفظ حجاب اسلامی و موازین شرعی در شبكه های غربی انعكاس یافت این امر حساسیت كشورهای غربی را به حجاب بانوان ایرانی نشان می دهد.

وی افزود: در حوادث و سوانحی كه رخ می دهد بیشتر آسیب دیدگان بانوان هستند از این رو جمعیت هلال احمر بانوان را در زمینه های امداد و نجات آموزش تخصصی می دهد تا امدادرسانی به زنان از طریق بانوان امدادگر صورت گیرد.

سائلی اضافه كرد: دفتر امور زنان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، با هدف كاستن رنج انسان ها، ارتقای كیفیت خدمات امدادگری با در نظر گرفتن ملاحظات شرعی و فرهنگی تیم های توانای بانوان را تشكیل داده است.

وی خاطر نشان كرد: جمعیت هلال احمر اقدام به آموزش و سازماندهی تیم های امدادی توانا جهت آمادگی در مقابل بلایا وامدادرسانی به موقع و مناسب بعد از وقوع حوادث ویژه خواهران كرده است.

جشنواره مروارید عفاف عصر امروز با حضور دبیركل سازمان جمعیت هلال احمر كشور، مشاور امورزنان و خانواده سازمان جمعیت هلال احمر كشورو هیات همراه و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.abaurhb00iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما