شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : 6489

مانور امداد و نجات طلاب در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از اجرای مانور امداد و نجات ویژه طلاب ، در روز 21 اردیبهشت ماه در این شهر خبر داد.
مانور امداد و نجات طلاب در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، خلیل الله سائلی روز شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه های هفته هلال احمر، اظهار داشت: این مانور با فعالیت عملیاتی ۴۵ نفر از طلبه حوزه های علمیه عضو جمعیت هلال احمرقم در مركز آموزشی تخصصی امداد و نجات واقع در جاده قدیم قم تهران اجرا می شود.

وی افزود: طلاب با حفظ شان و جایگاه و با نماد روحانیت این مانور امداد و نجات را انجام خواهند داد و شاهد بازتاب آن را در رسانه های خارجی و داخلی خواهیم بود.

سائلی با اشاره به كانون طلاب در جمعیت هلال احمر قم، گفت: دو كانون طلاب با ۲۵۰ نفر عضو در برنامه های مختلف هلال احمر فعالیت می كنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم، افزود: با امضای تفاهمنامه با معاونت حوزه های علمیه مقرر شد تا در ۸۰ مدارس حوزه های علمیه كانون طلاب تشكیل شود .

وی، تشكیل، آموزش و تجهیز ۹۰ تیم امدادی توسط جوانان، امداد و داوطلبان به مناسبت نودمین سالروز تشكیل جمعیت هلال احمر در كانون های طلاب، دانشگاه ها، مساجد ، بخش ها و روستاها، شركت امدادگران، جوانان و داوطلبان در برنامه اهدای خون مستمر، دیدار با خانواده های شهدای امدادگر، جانبازان و ایثارگران و برگزاری مسابقه كتابخوانی با موضوع امدادی در بین كلیه اعضا را از مهم ترین برنامه های هفته هلال احمر در این شهر برشمرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.vaqct1a53bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما