شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 46506
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل كميته امداد امام خميني استان قم خبر داد

نصب پنل‌هاي برق خورشيدي در منازل افراد زيرپوشش كميته امداد امام خميني

قم نيوز : قم نیوز: مديركل كميته امداد امام خميني استان قم از نصب پنل‌هاي توليد برق خورشيدي در منازل افراد زيرپوشش كميته امداد امام خميني قم خبر داد.
نصب پنل‌هاي برق خورشيدي در منازل افراد زيرپوشش كميته امداد امام خميني
به گزارش قم نیوز، اکبر میرشکار امروز، با اشاره به ارائه خدمات اشتغال برای مددجویان اظهار کرد: برای نخستین بار در استان قم پنل‌های تولید برق خورشیدی از سوی کمیته امداد برای خانواده‌هایی نصب می‌شود که توان انجام هیچ نوع کاری را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: برای ‌100 خانوار برای نخستین بار این آمادگی ایجاد شده تا پنل تولید برق خورشیدی برای آنها نصب شود. برق تولیدی آنها را اداره برق خریداری می‌کند و تمام هماهنگی‌ها انجام شده به این وسیله ماهیانه 700 تا 800 هزار تومان درآمد برای آنها حاصل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با بیان اینکه مردم باید بدانند کمیته امداد چه اقدامی در زمینه کمک به مردم انجام داده است گفت:‌ بروشوری به این منظور آماده شده که در بین کل خانواده‌ها در قم توزیع می‌شود که اقدامات کمیته امداد در آن ذکر شده است.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای زیارتی مشهد با کمک خیران در دستور کار است و سالمندان زیرپوشش کمیته امداد از برخی روستاهای اطراف قم مانند خلجستان، سلفچگان و کهک به مشهد اعزام می‌شوند هتل و امکانات ویژه برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

میرشکار با اشاره به افتتاح مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت معصومه(س) گفت:‌ این مجتمع که از اول دی ماه امسال افتتاح شده، 13 میلیارد تومان برای آن هزینه شده که این مبلغ از اعتبار اختصاصی سفر رهبری تأمین شده و بخش کمی نیز از محل اعتبارات کمیته امداد بوده است.

وی عنوان کرد:‌ این مکان به 196 تختخواب، سالن غذاخوری، نمازخانه و امکانات آموزشی به روز و هوشمند مجهز است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم خاطرنشان کرد: مددجویانی که از سراسر کشور در این مکان حضور پیدا می‌کنند از برنامه‌ها استفاده می‌کنند در سال 96 پیش‌بینی شده 13 هزار نفر از این مرکز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaimny.49niw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما