جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 46610
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم مطرح کرد

آخرین وضعیت شهرک بنکداران قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم گفت: سعی می‌کنیم تا پیش از فرا رسیدن تعطیلات نوروز کلنگ احداث ساختمان‌ها را در شهرک بنکداران بزنیم و ساخت و ساز را شروع کنیم.
آخرین وضعیت شهرک بنکداران قم
به گزارش قم نیوز، سید ابراهیم صحفی امروز با اشاره به وضعیت شهرک بنکداران اظهار کرد: برای ایجاد این شهرک با جدیت مشغول پیگیری هستیم و اسناد مالکیت زمین‌های شهرک بنکداران آماده شده است.

وی ادامه داد: خیابان‌ها و زیرساخت‌های لازم شهرک بنکداران فراهم شده است، سعی می‌کنیم که تا پیش از فرا رسیدن تعطیلات نوروز کلنگ احداث ساختمان‌ها را در این شهرک بزنیم و ساخت و ساز را شروع کنیم. حدود 80 نفر برای خرید زمین در شهرک بنکداران قم ثبت نام کردند و هنوز هم برای خریدن زمین در این شهرک متقاضی وجود دارد.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم افزود: شهرک خودرو در میدان تره بار قرار دارد و اتاق اصناف در این شهرک هم ورود کرده است و جلساتی را با اتحادیه‌های مختلف به خصوص اتحادیه نمایشگاه داران و اتحادیه‌های صنوف خدماتی مرتبط با خودرو گذاشتیم تا اعضای این اتحادیه‌ها را برای حضور در شهرک خودرو تشویق کنیم.

صحفی در پایان با اشاره به وضعیت شهرک خودرو شهر قم خاطرنشان کرد: در این شهرک مقداری ساخت و ساز صورت گرفته و فاز اول فروش واحدهای شهرک خودرو آغاز شده است و اتاق اصناف به شهرداری قم برای واگذاری واحدهای این شهرک کمک کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgz39t.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما