شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 46844
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران خبر داد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت در این مسجد در ایام نوروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز، مجید سلیمیان امروز با اشاره به برگزاری سه کارگاه آموزشی در ایام نوروز در مسجد جمکران اظهار کرد: این کارگاه‌ها موضوعات مختلفی دارد، موضوعات کارگاه‌های آموزشی مسجد جمکران در ایام نوروز، تربیت فرزندان و همسرداری، خانواده و فضای مجازی است.

وی ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی در مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، این کارگاه‌ها از روز 28 اسفند آغاز شده است و تا روز 11 فروردین ادامه خواهد داشت، کارگاه‌های آموزشی کوتاه مسجد مقدس جمکران به همراه ارائه بسته‌های فرهنگی و مشاوره حضوری است.

سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران افزود: کارگاه آموزشی فرزندداری در شبستان بقیع، کارگاه آموزشی خانواده در شبستان کربلا و کارگاه آموزشی فضای مجازی در شبستان امام هادی(ع) برگزار می‌شود.

سلیمیان در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های مصور در مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: این کارگاه‌ها در ایام نوروز در شبستان کاظمین این مسجد برگزار می‌شود، موضوعات نمایشگاه‌های مصور مسجد جمکران، وهابیت، چهره‌های ماندگار، اقتصاد مقاومتی، طب اسلامی و سبک زندگی اسلامی است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfjcdj.w6dvjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما