چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 46954
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر روابط عمومی فرمانداری قم خبر داد:

پوشش کامل اخبار ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در قم

قم نيوز : قم نیوز، مدیر روابط عمومی فرمانداری قم گفت: نمایندگان ۱۵ رسانه در مراحل ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل فرمانداری قم حضور پیدا کردند.
پوشش کامل اخبار ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در قم
به گزارش قم نیوز، جواد یزدیان با اشاره به اتمام ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: فضا برای حضور خبرنگاران و نمایندگان افکار عمومی برای انجام مصاحبه و تهیه گزارش از حضور نامزدها در این دوره از انتخابات فراهم بود و هر روز تعدادی از اصحاب رسانه در محل ثبت نام ستاد انتخابات حضور داشتند.

وی گفت: در این مدت نمایندگان ۱۵ خبرگزاری، برنامه رادیویی و تلویزیونی و رسانه خبری مکتوب در مراحل ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل فرمانداری قم حضور پیدا کردند.

عضو کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان قم از انجام ۱۴ مصاحبه خبری با خبرگزاری‌های رسمی و پخش اخبار ثبت نام نامزدها و مصاحبه فرماندار قم در ۱۴ بخش خبر صداوسیما خبر داد و تصریح کرد: ۷ خبر از بخش‌های مراحل ثبت‌نام در بخش‌های استان و ۷ مصاحبه توسط بخشداران استان شامل آخرین اطلاعات از آمار ثبت نام شدگان و آمادگی عوامل اجرایی برای ثبت نام و... به صورت مستقل توسط روابط عمومی فرمانداری منتشر شده است.

وی به حضور فرماندار قم در ویژه برنامه در شهر و گفتگوی خبری سیمای قم اشاره کرد و افزود: ده‌ها دقیقه گفتگوی فرماندار قم با برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از دیگر اقدامات این کمیته در طول زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

وی از صدور اطلاعیه‌های متعدد توسط این کمیته و در اختیار قراردادن اصحاب رسانه گفت و اظهار کرد: آمار شهرهای قم، قنوات، دستجرد، کهک، سلفچگان، جعفریه و همچنین جمع آمار ثبت نام شدگان در روستاها نیز هر روز به صورت آنلاین در اختیار عموم قرار می‌گرفت.

گفتنی است ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قم که از تاریخ ۳۰ اسفند ۹۵ تا ۶ فروردین ۹۶ اعلام شده بود، روز گذشته با ثبت نام هزار و ۵۴۳ نفر پایان یافت که از این تعداد ۶۵۹ نفر برای انتخابات شورای شهرها و ۸۸۴ نفر برای انتخابات شورای روستاها ثبت نام کردند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchkwnk.23n-mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما