پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 46964
منبع : خبرگزاری فارس
در هشتمین روز سال جدید صورت گرفت

برپایی بیش از 1400 چادر در بوستان‌های محل اسکان قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: در هشتمین روز سال جدید بیش از هزار و 400 تخته چادر در بوستان‌های محل اسکان قم برپا شد.
برپایی بیش از 1400 چادر در بوستان‌های محل اسکان قم
به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان با بیان اینکه روز گذشته چادرهای برپا شده در محل‌های اسکان شهر قم با توجه کاهش برودت هوا افزایش پیدا کرده است گفت: با این افزایش اما تلاش ما بر این بوده که ضمن جلوگیری از نصب چادر در هسته مرکزی شهر مکان‌های اسکان را محدود کنیم تا مدیریت بهتر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه براساس آمارگیری انجام شده در بوستان مهدی  182 تخته چادر، در بوستان امام رضا 62 تخته چادر، در بوستان علوی 30 تخته چادر، در بوستان فدک 218 تخته چادر، در بوستان لاله 47 تخته چادر، در بوستان نیایش 416 تخته چادر و در پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران 534 تخته چادر برپا شد گفت: در بوستان غدیر و لاله نیز اسکان موقتی زائران را نداشتیم.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با تاکید بر اینکه طبق پیش‌بینی هواشناسی بارش باران و برودت هوا را در قم طی روزهای آتی خواهیم داشت افزود: ستادهای اطلاع‌رسانی شهرداری مردم را به سمت مکان‌های مسقف، هتل‌ها و محل‌های اسکان فرهنگیان هدایت می‌کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdci53a5.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما