?>?> تردد بیش از 220 هزار خودرو در هسته مرکزی شهر قم | قم نیوز
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 46972
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته نخست سال جدید صورت گرفت

تردد بیش از 220 هزار خودرو در هسته مرکزی شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: دوربین‌های نظارتی تردد بیش از 220 هزار خودرو در هسته مرکزی شهر قم در هفته نخست سال جدید را ثبت کر‌ده‌اند.
تردد بیش از 220 هزار خودرو در هسته مرکزی شهر قم
به گزارش قم نیوز، دوربین‌های نظارتی مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم تردد نصب شده در محدوده هسته مرکزی شهر و طرح ترافیک تردد 227 هزار و 98 خودرو در این محدوده را از ابتدای سال جدید تا هفتمین روز آن ثبت کرده‌اند.

براساس آمار و اطلاعات به دست آمده از این دوربین‌ها عمده تردد این بخش با توجه به وجود طرح ترافیک مربوط به خودروهای عمومی از جمله تاکسی و اتوبوس بوده است.

همچنین حدود 33 درصد ترددها مرتبط به خودروهایی با پلاک سایر استان‌ها بوده است که وارد محدوده طرح ترافیک و هسته مرکزی شهر قم شده‌اند.

تعداد وسیله نقلیه شخصی تردد کرده در هسته مرکزی شهر قم و محدوده طرح ترافیک در هفته نخست فروردین از یکم تا هفتم، 108 هزار و 807 مورد و تعداد خودروهای عمومی از قبیل تاکسی و اتوبوس 116 هزار و 76 مورد بوده است.

عمده ساعات اوج تردد در این محدوده براساس آمار و اطلاعات ثبت شده توسط دوربین‌های نظارتی مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم، در صبح‌ها بین 11 تا 12 و عصرها بین 17 تا 19 بوده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchiwnk.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما