سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 47036
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول شوراي هماهنگي عمره و عتبات دانشگاهيان استان قم خبر داد

اعزام 850 نفر از دانشگاهيان قمي در شانزدهمين دوره عتبات

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول شوراي هماهنگي عمره و عتبات دانشگاهيان استان قم از اعزام بالغ بر 850 نفر از دانشگاهيان قمي در قالب شانزدهمين دوره عتبات خبر داد.
اعزام 850 نفر از دانشگاهيان قمي در شانزدهمين دوره عتبات
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمد طاهری خرم‌آبادی با اشاره به آغاز شانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات از بهمن ماه اظهار کرد: در این دوره 24 کاروان دانشجویی و در هر کاروان 40 نفر اعزام شدند و آخرین کاروان های این دوره اول اردیبهشت امسال به صورت زمینی و هوایی اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در شانزدهمین دوره بالغ بر 850 نفر از دانشجویان به عتبات اعزام شدند و دوره هفدهم از اواخر خرداد آغاز می‌شود تا آبان ماه ادامه دارد. با توجه به اینکه تعداد افراد متقاضی ثبت‌نام بیشتر از ظرفیت در نظر گرفته شده است، بین افراد ثبت‌نام کننده قرعه‌کشی صورت می‌گیرد.

مسؤول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم با بیان اینکه سالانه دو دوره اعزام به عتبات صورت می‌گیرد و هر سال نزدیک به 2 هزار نفر از دانشگاهیان به عتبات اعزام می‌شوند، گفت: تسهیلات قرض الحسنه برای ثبت نام کنندگان در کاروان‌های زمینی به مبلغ یک میلیون تومان و برای ثبت نام کنندگان در کاروان‌های هوایی به میزان یک میلیون و 500 هزار تومان تعلق می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ بسته‌های فرهنگی در قالب کتابچه و نرم‌افزار برای شناخت بیشتر به دانشجویان تحویل داده می‌شود روحانی و مدیر کاروان پیش از سفر نکاتی را برای دانشجویان مطرح می‌کند.

طاهری خرم‌آبادی با بیان اینکه استقبال از سفر عتبات مطلوب بوده است گفت:‌ زوج‌های جوان از این سفر استقبال کردند زیرا در نظر داشتند زندگی مشترک خود را با سفر زیارتی شروع کنند.

وی یادآور شد: در هر دوره فراخوان و اطلاعیه‌ای برای ثبت‌نام متقاضیان صادر می‌شود و اطلاع‌رسانی جامع صورت می‌گیرد، البته برای دوره هفدهم سعی بر این است که اولویت به زوج‌های دانشجویی داده شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjmyex.uqeatzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما