کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر سومین جشنواره تئاتر کریمه عنوان کرد

بازبینی 22 طرح و متن نمایش جشنواره کریمه در پایان فروردین

خبرگزاری فارس , 15 فروردين 1396 ساعت 10:30

قم نیوز: دبیر سومین جشنواره تئاتر کریمه گفت: 22 متن و طرح به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که در روزهای پایانی فروردین مورد بازبینی قرار می‌گیرد.


به گزارش قم نیوز، اصغر نوبخت امروز به برگزاری جشنواره استانی تئاتر کریمه در قم اشاره و اظهار کرد: این جشنواره 25 دی‌ماه سال گذشته در سومین دوره فراخوان شد و تا 18 اسفندماه 22 طرح و متن به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی ضمن تقدیر از فعالان عرصه نمایش در قم گفت: گروه‌های نمایشی استان با وجود با وقت اندکی که داشتند متون و طرح‌های مطلوبی را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

دبیر سومین جشنواره تئاتر کریمه با معرفی شرکت‌کنندگان و عنوان آثار ارسالی به دبیرخانه عنوان کرد: نمایش هشت قدم مانده به عشق نوشته محسن طارمی و کارگردانی مصطفی قربانیان، باغ سیب نوشته هخا بازرگان و به کارگردان مرضیه بنی علی، یا هو به نویسندگی و کارگردانی مرتضی ایجادی، ترنج نوشته عباس جان فدا و کارگردانی سیامک عبدالله و مرز بی مرز به نویسندگی و کارگردانی مرتضی عقیقی بخشایش از جمله آثار شرکت کننده در این جشنواره هستند.

نوبخت ادامه داد: نمایش آن روز که برف بارید نوشته ابوالفضل بلغندر و به کارگردانی مهدی رکنی، مدافعین حرم نوشته مهدی امیر نار و به کارگردانی سمیه ابرقویی، غصه شیرین به نویسندگی و کارگردانی یزدان پرونده، سکوت نوشته مراد اسکندری به کارگردانی محمد علی پور آرین و جور دیگر باید دید به نویسندگی و کارگردانی فائزه امیرحسینی از دیگر آثار شرکت کننده در این جشنواره هستند.

وی اضافه کرد: نمایش جبهه ای در شمال شرقی نوشته علیرضا حنیفی و به کارگردانی سیامک عبدالله، گامی در دوزخ، گامی در بهشت نوشته مصطفی کولیوندی و به کارگردانی مرتضی جلالی و کوچه ها به نویسندگی و کارگردانی مهدی ملاک، هارمونی سیاه نوشته به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شاه مردی نیز از دیگر آثار شرکت کننده در این جشنواره به شمار می روند.

مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان قم بیان کرد: نمایش بگو آمین نوشته محمدرضا شاه مردی و به کارگردانی احمد شریفی، معرکه به نویسندگی و کارگردانی فائزه امیرحسینی، پیراهن رضا به نویسندگی و کارگردانی امید رجبی، این یوسف نوشته مرتضی اسدی مرام و به کارگردانی یزدان پرونده، خاکستری نوشته محمد دلکش و به کارگردانی سمیه زاهدی، بازدم نوشته امیر دلفانی و به کارگردانی صمد آذرخش و نمایش پسرها نوشته فواد ابراهیمیان و به کارگردانی سید سعید موسوی از شرکت کنندگان در این جشنواره هستند.

نوبخت در بخش پایانی سخنان خویش با اشاره به زمان بازبینی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره گفت: زمان بازبینی تمام نمایش ها 30و 31 فروردین ماه تعیین شده است.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47038

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47038/بازبینی-22-طرح-متن-نمایش-جشنواره-کریمه-پایان-فروردین

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir