سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 47038
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر سومین جشنواره تئاتر کریمه عنوان کرد

بازبینی 22 طرح و متن نمایش جشنواره کریمه در پایان فروردین

قم نيوز : قم نیوز: دبیر سومین جشنواره تئاتر کریمه گفت: 22 متن و طرح به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که در روزهای پایانی فروردین مورد بازبینی قرار می‌گیرد.
بازبینی 22 طرح و متن نمایش جشنواره کریمه در پایان فروردین
به گزارش قم نیوز، اصغر نوبخت امروز به برگزاری جشنواره استانی تئاتر کریمه در قم اشاره و اظهار کرد: این جشنواره 25 دی‌ماه سال گذشته در سومین دوره فراخوان شد و تا 18 اسفندماه 22 طرح و متن به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی ضمن تقدیر از فعالان عرصه نمایش در قم گفت: گروه‌های نمایشی استان با وجود با وقت اندکی که داشتند متون و طرح‌های مطلوبی را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

دبیر سومین جشنواره تئاتر کریمه با معرفی شرکت‌کنندگان و عنوان آثار ارسالی به دبیرخانه عنوان کرد: نمایش هشت قدم مانده به عشق نوشته محسن طارمی و کارگردانی مصطفی قربانیان، باغ سیب نوشته هخا بازرگان و به کارگردان مرضیه بنی علی، یا هو به نویسندگی و کارگردانی مرتضی ایجادی، ترنج نوشته عباس جان فدا و کارگردانی سیامک عبدالله و مرز بی مرز به نویسندگی و کارگردانی مرتضی عقیقی بخشایش از جمله آثار شرکت کننده در این جشنواره هستند.

نوبخت ادامه داد: نمایش آن روز که برف بارید نوشته ابوالفضل بلغندر و به کارگردانی مهدی رکنی، مدافعین حرم نوشته مهدی امیر نار و به کارگردانی سمیه ابرقویی، غصه شیرین به نویسندگی و کارگردانی یزدان پرونده، سکوت نوشته مراد اسکندری به کارگردانی محمد علی پور آرین و جور دیگر باید دید به نویسندگی و کارگردانی فائزه امیرحسینی از دیگر آثار شرکت کننده در این جشنواره هستند.

وی اضافه کرد: نمایش جبهه ای در شمال شرقی نوشته علیرضا حنیفی و به کارگردانی سیامک عبدالله، گامی در دوزخ، گامی در بهشت نوشته مصطفی کولیوندی و به کارگردانی مرتضی جلالی و کوچه ها به نویسندگی و کارگردانی مهدی ملاک، هارمونی سیاه نوشته به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شاه مردی نیز از دیگر آثار شرکت کننده در این جشنواره به شمار می روند.

مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان قم بیان کرد: نمایش بگو آمین نوشته محمدرضا شاه مردی و به کارگردانی احمد شریفی، معرکه به نویسندگی و کارگردانی فائزه امیرحسینی، پیراهن رضا به نویسندگی و کارگردانی امید رجبی، این یوسف نوشته مرتضی اسدی مرام و به کارگردانی یزدان پرونده، خاکستری نوشته محمد دلکش و به کارگردانی سمیه زاهدی، بازدم نوشته امیر دلفانی و به کارگردانی صمد آذرخش و نمایش پسرها نوشته فواد ابراهیمیان و به کارگردانی سید سعید موسوی از شرکت کنندگان در این جشنواره هستند.

نوبخت در بخش پایانی سخنان خویش با اشاره به زمان بازبینی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره گفت: زمان بازبینی تمام نمایش ها 30و 31 فروردین ماه تعیین شده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbwgba.rhbzfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما