سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 47042
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم خبر داد

ارائه بیش از 2 میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در آموزشگاه‌های آزاد قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم از ارائه 2 میلیون و 308 هزار و 247 نفرساعت آموزش مهارتی به 10 هزار و 210 جوان قمی در آموزشگاه‌های آزاد استان خبر داد.
ارائه بیش از 2 میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در آموزشگاه‌های آزاد قم
به گزارش قم نیوز، احمد عطارنیا گفت : در سال 95 با اهتمام و جدیت مدیران و مربیان بخش خصوصی 2 میلیون و 308 هزار و 247 نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مؤسسات کارآموزی آزاد استان برگزار شد.     

وی افزود: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای توسط بخش خصوصی و با کسب مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و براساس برنامه‌های درسی و استانداردهای مهارت آموزش مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و تأمین عوامل آموزشی واجد شرایط نسبت به برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای اقدام می‌کنند.         

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بیان داشت: این آموزش‌ها در 188 آموزشگاه خصوصی دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در بخش‌های صنعت و خدمات  اجرا شده که 3 هزار و 384 مرد و 6 هزار 826 زن در حرفه‌های مورد علاقه خود  آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.             

عطارنیا اظهار داشت: آموزش‌های بخش خصوصی در 149 حرفه آموزشی از زیرمجموعه 21 رشته آموزشی از قبیل فناوری اطلاعات، مراقبت و زیبایی، طراحی و دوخت، امور مالی و بازرگانی، عمران، برق، گردشگری، مکانیک، معدن، مخابرات و الکترونیک، صنایع دستی، خدمات آموزشی و بهداشت و ایمنی و ... از ابتدای سال جاری تاکنون در آموزشگاه‌های آزاد استان برگزار  شده است.  

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل در سال گذشته به منظور نظارت برکیفیت آموزش‌های ارائه شده در این آموزشگاه‌ها بیش از 617  بازرسی انجام داده است.    

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در پایان بیان داشت: مهارت آموزان در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در پایان دوره در دو مرحله آزمون کتبی و عملی شرکت کرده و پس از اخذ امتیاز قبولی در این دو مرحله، گواهینامه مهارت کسب می‌کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgxz9t.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما