کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير هیأت‌‌‌ تنيس استان قم مطرح کرد

تنيس قم در بين برترين‌هاي كشور

خبرگزاری فارس , 15 فروردين 1396 ساعت 13:00

قم نیوز: دبير هیأت‌‌‌ تنيس استان قم گفت: با توجه به موفقيت‌هاي بسيار خوب سال‌هاي اخير جايگاه تنيس قم حضور در بين برترين‌هاي تنيس كشور است.


به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی امروز اظهار کرد: در سالی که به تازگی آن را پشت‌سر گذاشته‌ایم، تیم تنیس آریاگرانول قثم بعد از کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر تنیس جوانان کشور، رتبه سومی رقابت‌های رده سنی نوجوانان ایران را نیز به خود اختصاص داد و همچنان در بین بهترین‌ها است.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های به دست آمده برای نخستین‌بار در تنیس قم رقم خورده است، اضافه کرد: تنیس قم در سال 1395 واقعا سال پرشکوهی داشت و در اکثر مسابقات رسمی این رشته برای نخستین‌بار در تاریخ فعالیت خود بر سکوهای برتر کشور ایستاد.

دبیر هیأت‌‌‌ تنیس استان قم عنوان کرد: نمونه آن کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی رده سنی لیگ رده سنی جوانان ایران برای نخستین بار است، ضمن اینکه برای نخستین‌بار امیرحسین بادی به نمایندگی از استعدادها و نخبه‌های تنیس قم به تیم ملی بزرگسالان ایران راه یافت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال قبل شاهد دعوت یکی دیگر از چهره‌های پرتوان و شاخص تنیس قم یعنی محمدحسین جلالیان به تیم ملی بودیم و سینا یوسف زاده و مهدی آدابی در رده‌های سنی خود با توجه به درخشش در مسابقات ملی و باشگاهی به تیم‌های ملی دعوت شدند.

خاتمی از اعلام رسمی اسپانسر پرسپولیس برای حمایت از پنج بازیکن برتر تنیس قم خبر داد و افزود: از تمامی مسوولان ورزش استان و رسانه‌ها تقاضا داریم که نسبت به تشویق و حمایت بیشتر از این رشته به منظور دیده شدن فعالیت‌های مثبت صورت گرفته در تنیس قم ما را یاری کنند.

وی تاکید کرد: واقعا نمی‌دانیم دیگر چه باید کرد که تنیس و موفقیت‌های بی‌شمار آن باور و دیده شود و این که واقعا مقام‌های کسب شده توسط تنیس بی‌نظیر است، تقاضا دارم مسوولان ورزش قم و رسانه‌ها یاری‌مان کنند، زیرا تنیسورهای قم در سال 95 استثنایی بودند و برای نخستین‌بار خیلی کارها انجام شد و حتی رکوردشکنی نیز کردند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47043

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47043/تنيس-قم-بين-برترين-هاي-كشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir