سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 47043
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌‌ تنيس استان قم مطرح کرد

تنيس قم در بين برترين‌هاي كشور

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌‌ تنيس استان قم گفت: با توجه به موفقيت‌هاي بسيار خوب سال‌هاي اخير جايگاه تنيس قم حضور در بين برترين‌هاي تنيس كشور است.
تنيس قم در بين برترين‌هاي كشور
به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی امروز اظهار کرد: در سالی که به تازگی آن را پشت‌سر گذاشته‌ایم، تیم تنیس آریاگرانول قثم بعد از کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر تنیس جوانان کشور، رتبه سومی رقابت‌های رده سنی نوجوانان ایران را نیز به خود اختصاص داد و همچنان در بین بهترین‌ها است.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های به دست آمده برای نخستین‌بار در تنیس قم رقم خورده است، اضافه کرد: تنیس قم در سال 1395 واقعا سال پرشکوهی داشت و در اکثر مسابقات رسمی این رشته برای نخستین‌بار در تاریخ فعالیت خود بر سکوهای برتر کشور ایستاد.

دبیر هیأت‌‌‌ تنیس استان قم عنوان کرد: نمونه آن کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی رده سنی لیگ رده سنی جوانان ایران برای نخستین بار است، ضمن اینکه برای نخستین‌بار امیرحسین بادی به نمایندگی از استعدادها و نخبه‌های تنیس قم به تیم ملی بزرگسالان ایران راه یافت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال قبل شاهد دعوت یکی دیگر از چهره‌های پرتوان و شاخص تنیس قم یعنی محمدحسین جلالیان به تیم ملی بودیم و سینا یوسف زاده و مهدی آدابی در رده‌های سنی خود با توجه به درخشش در مسابقات ملی و باشگاهی به تیم‌های ملی دعوت شدند.

خاتمی از اعلام رسمی اسپانسر پرسپولیس برای حمایت از پنج بازیکن برتر تنیس قم خبر داد و افزود: از تمامی مسوولان ورزش استان و رسانه‌ها تقاضا داریم که نسبت به تشویق و حمایت بیشتر از این رشته به منظور دیده شدن فعالیت‌های مثبت صورت گرفته در تنیس قم ما را یاری کنند.

وی تاکید کرد: واقعا نمی‌دانیم دیگر چه باید کرد که تنیس و موفقیت‌های بی‌شمار آن باور و دیده شود و این که واقعا مقام‌های کسب شده توسط تنیس بی‌نظیر است، تقاضا دارم مسوولان ورزش قم و رسانه‌ها یاری‌مان کنند، زیرا تنیسورهای قم در سال 95 استثنایی بودند و برای نخستین‌بار خیلی کارها انجام شد و حتی رکوردشکنی نیز کردند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchxvnk.23nqkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما