سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : 4155
با پایان رقابت 20 تنیس باز انجام شد؛

معرفی برترین‌های تنیس جام آدینه در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت تنیس استان قم نفرات برتر پیکارهای تنیس قهرمانی جام آدینه در این استان را اعلام کرد.
معرفی برترین‌های تنیس جام آدینه در قم
به گزارش قم نیوز، غلامرضا خانی اظهار داشت: مسابقات تنیس قهرمانی استان قم جام آدینه با شرکت تنیس بازان مطرح استان قم به انجام رسید و طی آن شرکت کننده رقابت‌های جذاب و تماشایی برای کسب عنوان‌های برتر به نمایش گذاشتند.

وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات که در سطح بسیار خوب و کیفیت مطلوبی به انجام رسید، رقابت‌ بین تمام تنیس‌بازان شرکت‌کننده نزدیک، جذاب و تماشایی بود و در حضور علاقمندان به این رشته جذاب، تنیس‌بازان شرکت ‌کننده برای کسب عناوین اول تا سوم با یکدیگر مسابقه دادند.

رییس هیئت تنیس قم با بیان اینکه ۲۰ تنیس باز در این مسابقات حضور داشتند، یادآور شد: تنیس‌بازان شرکت‌کننده در پیکارهای قهرمانی جام آدینه تنیس استان قم، در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم‌ با یکدیگر مسابقه دادند که در پایان نفرات اول تا سوم این رده سنی معرفی و شناخته شدند.

وی با اشاره به قهرمان این دوره از مسابقات‌ افزود: مرتضی قنبری به عنوان چهره برتر مسابقات، با کسب پیروزی برابر تمام مدعیان و حریفان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، مقام نخست و عنوان قهرمانی این پیکارها را از آن خود کرد.

خانی با اشاره به کیفیت بالا و رقابت نزدیک تیم‌های مدعی در این رقابت‌ها، ادامه داد: بعد از مرتضی قنبری که بر سکوی نخست این رقابت‌ها جای گرفت، سجاد الماسی با شکست در دیدار نهایی برابر مرتضی قنبری، در جایگاه دوم ایستاد و در نهایت به مقام نایب ‌قهرمانی رضایت داد.

وی افزود: به غیر از دیدار نهایی این مسابقات که مشخص‌کننده قهرمان و نایب‌قهرمان رقابت‌ها بود، مقام سوم مشترک نیز به امیرحسین بادی و مهرداد میرعارفی رسید تا بدین‌ترتیب پیکارهای تنیس قهرمانی جچام آدینه استان قم با شناخت برترین‌ها به پایان برسد.

رییس هیئت تنیس قم بیان داشت: مسابقات تنیس قهرمانی استان قم امسال علاوه بر برگزاری رقابت‌های جذاب و قابل توجه در بین تنیس‌بازان شرکت کننده در جام آدینه قم، برای مناسبت های مختلفی در طول سال با هدف توسعه تنیس قم برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: پیکارهای قهرمانی تنیس رده‌های سنی آزاد استان قم، با شرکت برترین‌ها این امکان را به هیئت تنیس استان قم می‌دهد که استعدادها و چهره‌های شاخص را برای شرکت در مسابقات مهم لیگ و قهرمانی کشور شناسایی کند.

رییس هیئت تنیس استان قم در ادامه با اشاره به درخشش تنیس بازان قم در رقابت‌های سال‌های اخیر قهرمانی کشور که با کسب عناوین مختلف نیز همراه بوده است، ابراز داشت: امسال تیم‌های تنیس استان قم طبق تقویم فدراسیون تنیس در مسابقات رده‌های سنی قهرمانی کشور شرکت کردند و موفقیت‌های تنیس قم را در این عرصه مهم رقابت‌های کشوری ادامه دادند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.n9trak9qnpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما