چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : 54170
منبع : خبرگزاری فارس
روزهای نهم تا دوازدهم آبان‌ماه

قم میزبان تور ایرانی تنیس روی‌میز جوانان شد

قم نيوز : قم نيوز: رقابت‌های تنیس روی‌میز تور ایرانی رده سنی جوانان در دو بخش انفرادی و دو نفره روزهای نهم تا دوازدهم آبان‌ماه به میزبانی هیأت‌‌ پینگ‌پنگ استان قم برگزار می‌شود.
قم میزبان تور ایرانی تنیس روی‌میز جوانان شد
قم میزبان تور ایرانی تنیس روی‌میز جوانان شد
به گزارش قم نیوز شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات برای کسب عناوین برتر این دوره دو روز در قم با یکدیگر مسابقه خواهند داد، در حالی که تعداد 16 بازیکن برتر رنکینگ ملی رده سنی جوانان پینگ‌پنگ ایران از حضور در این پیکارها معاف هستند.

با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز، متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 مجاز به حضور در رقابت‌های تور ایرانی رده سنی جوانان هستند و هیات‌های استانی باید نفرات شرکت کننده خود در این مسابقات را طبق سهمیه در نظر گرفته شده اعزام کنند.

قرعه‌کشی این رقابت‌ها روز چهارم آبان ماه در فدراسیون تنیس روی‌میز انجام می‌شود، در حالی که شیوه برگزاری این رقابت‌ها از سوی فدراسیون اعلام شده و بر این اساس، مسابقات انفرادی به صورت گروهی و حذفی برای تعیین نفرات برتر برگزار خواهد شد.

همچنین بازی‌های دو نفره به شکل حذفی برگزار می‌شود، ضمن اینکه در مرحله گروهی بخش انفرادی، شرکت کنندگان در گروه‌های سه و چهار نفره قرعه‌کشی می‌شوند و نحوه گروه‌بندی نیز با توجه به آخرین رنکینگ ملی جوانان انجام خواهد شد.

سیدبندی مسابقات دو نفره نیز بر اساس امتیاز بازیکنان در رنکینگ انفرادی مشخص می‌شود و در پایان مرحله گروهی بخش انفرادی از هر گروه دو بازیکن مجوز صعود به مرحله حذفی را به دست خواهد آورد، مسابقات دو نفره و مرحله گروهی انفرادی به صورت سه گیم از پنج گیم و بازی‌های انفرادی در جدول اصلی چهار گیم از هفت گیم برگزار خواهد شد تا برترین‌ها مشخص شوند.

این در حالی است که هزینه اسکان، سالن و امکانات برگزاری شامل تامین پزشک‌یار، اورژانس و انتظامات بر عهده میزبان است و در پایان این دوره از مسابقات به نفرات اول تا سوم مشترک مدال، حکم قهرمانی و جایزه از سوی فدارسیون تنیس روی‌میز اهدا می‌شود.

قم برای حضور در این مسابقات چهار سهمیه اصلی، دو سهمیه ذخیره و دو سهمیه دو نفره دارد، ضمن اینکه نفت بازیکن برتر رنکینگ ملی جوانان از حضور در مرحله گروهی معاف هستند و 16 بازیکن برتر جزو سهمیه استان‌ها محسوب نمی‌شوند و از مرحله گروهی معاف خواهند بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgzq9n.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما