دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : 2072
خاتمی:

مقام چهارم فرنان قم در لیگ دسته اول تنیس مردان کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: تیم تنیس مردان فرنان قم موفق به کسب رتبه چهارم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور شد.
مقام چهارم فرنان قم در لیگ دسته اول تنیس مردان کشور
به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی اظهار داشت: برای معرفی دو تیم صعود کننده به رقابت های لیگ دسته برتر تنیس مردان باشگاه های کشور در فصل آینده این پیکارها، هفت تیم مدعی حاضر در مسابقات لیگ دسته اول به شکل دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: تیم های تنیس گاز تهران و ابن سینا همدان با کسب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی جواز حضور در لیگ برتر تنیس سال آینده را به دست آوردند اما نماینده قم تیم تنیس فرنان قم در جایگاه چهارم ایستاد و نتوانست راهی لیگ برتر شود.

دبیر هیئت تنیس قم اضافه کرد: در رده بندی نهایی این دوره از پیکارها که از حساسیت بسیار بالایی نیز برخوردار بود، تیم تنیس امید به آیند کرمان با ۱۴ امتیاز موفق به کسب مقام سوم شد، همچنین تیم تنیس فرنان پخت قم با ۱۲ امتیاز در جایگاه چهارم این پیکارها قرار گرفت.

وی عنوان داشت: تیم تنیس شهید شرافتی تهران با کسب ۱۰ امتیاز پنجم شد، تیم آکادمی تنیس مینودر قزوین با کسب هشت امتیاز رتبه ششم را کسب کرد و تیم تنیس مردان توسعه و صنعت کرمانشاه جایگاه هفتم رده بندی نهایی این پیکارها را از آن خود کرد.

خاتمی بیان کرد: این تیم در حالی در مسابقات لیگ دسته اول تنیس کشور حضور یافت که اردیبهشت ماه امسال در پیکارهای تنیس دسته دوم کشور با شرکت تیم‌های مدعی از سراسر کشور به میزبانی هیئت تنیس استان کرمانشاه به انجام رسید، جواز صعود به لیگ دسته اول را کسب کرد.

وی افزود: مردان تنیس‌ باز فرنان نماینده هیئت تنیس استان قم در رقابت‌های لیگ تنیس باشگاه‌های کشور برای به دست آوردن جواز صعود به لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور در تمام بازی‌های خود از سد حریفان عبور کرد و به مقام قهرمانی رسید.

دبیر هیئت تنیس قم اضافه کرد: فرنان قم در مرحله گروهی با موفقیت حریفان خود را شکست داد و در نیمه نهایی نیز با توانمندی مثال‌زدنی توانست تیم تنیس تهران را شکست داده و با غلبه بر این تیم جواز صعود به دیدار نهایی و مصاف با هیئت کرمان را نیز کسب کند.

وی ابراز داشت: تیم تنیس مردان فرنان قم در دیدار نهایی برابر تیم تنیس مردان هیئت کرمان به برتری دو بر یک رسید که این نتیجه با کسب پیروزی در یک مسابقه انفرادی و یک مسابقه دوبل و باخت در یک مسابقه انفرادی برابر حریف کرمان به دست آمد.

خاتمی با بیان اینکه دو تیم برتر این رقابت‌ها به مسابقات لیگ دسته اول تنیس کشور صعود کردند، ابراز داشت: بر این است تیم‌های تنیس فرنان قم و هیئت کرمان با کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور به رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور صعود کردند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.mqia2bqxila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما