چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : 3807
دبیر هیئت تنیس قم خبر داد:

برگزاری دوره داوری تنیس در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: در راستای توسعه علمی رشته تنیس، یک‌دوره داوری این رشته ورزشی در قم برگزار می‌شود.
برگزاری دوره داوری تنیس در قم
به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی امروز بیان داشت: تلاش برای توسعه بیش از پیش رشته ورزشی تنیس را علاوه بر تکاپو و پیگیری‌های مستمر در بخش قهرمانی و همگانی، در بخش آموزش نیز ادامه می‌دهیم زیرا بهره بردن از دانش روز این رشته ورزشی قطعا یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه تنیس است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اتفاقات خوبی در تنیس قم در سال‌های اخیر در حال رخ دادن است و تنیس بازان مستعد قمی در رقابت‌های رده‌های سنی قهرمانی کشور در دو سال اخیر جزو مدعیان قهرمانی بوده و هستند و تیم قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور دارد.

دبیر هیئت تنیس استان قم بیان داشت: در کنار فعالیت‌های گسترده‌ای که در بخش قهرمانی با برگزاری مسابقات استانی و اعزام به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور انجام می‌دهیم، توجهی جدی نیز به موضوع آموزش داریم و این دوره داوری را با همین هدف برگزار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه برنامه‌های آموزشی رشته تنیس، این هیئت در نظر دارد یک دوره داوری رشته تنیس در سطح درجه سه زیر نظر فدراسیون تنیس برگزار کند که برای این منظور از علاقمندان به داوری تنیس برای ثبت نام شرکت در این دوره دعوت به عمل می‌آید.

خاتمی ادامه داد: این دوره از ۲۵ بهمن ماه به مدت سه روز در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌شود و علاقمندان به منظور ثبت نام می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به دفتر هیئت تنیس واقع در مجموعه حیدریان مراجعه کنند.

وی در ادامه به رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس مردان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: مسابقات لیگ دسته اول تنیس مردان کشور با شرکت هفت تیم به شکل دوره ای در کرمانشاه برگزار شد.

دبیر هیئت تنیس استان قم یاد آور شد: تیم قم با بهره گیری از توان بالای نفرات آماده خود در جدول رده بندی این رقابت‌ها در بین چهار تیم برتر قرار گرفت اما متاسفانه نتوانستیم به مسابقات لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور راه یابیم.

وی بیان کرد: با این حال فعالیت‌های تنیس به طور گسترده در حال انجام است و در حال حاضر با همکاری مجتمع فرهنگی ورزشی خورشید رقابت‌های هفتگی تنیس با برخورداری از حامیان مالی مناسب در حال انجام است تا چرخ‌های حرکت رو به پیشرفت تنیس همچنان در گردش باشد.

خاتمی اظهار داشت: زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان با بهترین کیفیت و همچنین هیئت تنیس با امکانات لازم و پیشرفته همه روز در نوبت‌های صبح آماده پذیرایی و ارائه برنامه‌های متنوع به بانوان علاقمند به تنیس است و در نوبت عصر نیز پذیرای آقایان تنیس باز در رده‌های سنی مختلف هستیم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.yetfuqeoasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما