شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 7782
دبیر هیئت تنیس استان قم خبر داد:

رقابت برترین تنیسورهای کشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم از رقابت برترین تنیسورهای کشور در دو رده سنی در قم خبر داد.
رقابت برترین تنیسورهای کشور در قم
به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی امروز اظهار کرد: شرایط فعلی تنیس بازان قم برای کسب موفقیت در پیکارهای کشوری بسیار خوب است.

وی ادامه داد: از روز سه‌شنبه میزبان یکی از مهم‌ترین رویدادهای تنیس کشور در سال جاری خواهیم بود و طی آن برترین تنیسورهای کشور از استان‌های مختلف در دو رده سنی به میزبانی قم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دبیر هیئت تنیس استان قم در ادامه با اشاره به عملکرد تیم اعزامی هیئت تنیس قم به پیکارهای لیگ دسته دوم تنیس مردان باشگاه‌های کشور عنوان داشت: تیم تنیس قم در پایان مسابقات لیگ دسته دوم تنیس مردان باشگاه‌های کشور در شهر یزد، موفق به کسب جواز صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس مردان باشگاه‌های کشور نشد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان، مسابقات لیگ دسته دوم تنیس مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت تنیس استان یزد در ورزشگاه شهید نصیری این استان با حضور هشت تیم به سرداوری محسن خداپرست برگزار شد.

خاتمی اضافه کرد: در آخرین روز برگزاری رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس آقایان باشگاه‌های کشور با عنوان جام بعثت نتایج به شکلی رقم خورد که در جدول رده بندی نهایی این دوره از رقابت‌ها تیم تنیس هتل سنتی یزد بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی ابراز داشت: در این رده بندی که تعیین کننده تیم‌های صعود کننده به لیگ دسته اول نیز بود، تیم‌های هتل سنتی یزد، هیئت تنیس استان زنجان، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر هیئت تنیس استان قم افزود: همچنین تیم‌های هیئت تنیس استان گلستان، کشت و صنعت سهند قم، عمران صنعت سبک سازان پارس یزد، رویین بتن آذربایجان غربی، هیئت تنیس کاشان هم به ترتیب مقام‌های چهارم تا هشتم این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردند.

وی با اشاره به پیروزی تیم تنیس کشت و صنعت سهند قم در روز پایانی این مسابقات یادآور شد: تنیس بازان قم که تمرینات بسیار خوبی را سپری کرده بودند و شایستگی حضور در لیگ دسته اول را نیز داشتند، در آخرین بازی خود با حساب دو بر یک از سد عمران صنعت سبک سازان پارس یزد گذشت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.cdeiw6de0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما