پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : 2215
شهردار قم خبر داد:

راه‌اندازی زائرسرای ارزان‌قیمت در قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: به منظور جذب زائر بیشتر و ارائه خدمات گسترده‌تر به زائران و مسافران،‌ زائرسرای ارزان‌قیمت در قم احداث خواهد شد.
راه‌اندازی زائرسرای ارزان‌قیمت در قم
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان قم با بیان اینکه زمینه ورود زائر باید در قم مهیا شده و امکانات شهری و اقامتی باید در شهر قم فراهم شود، افزود: استان قم با توجه به جایگاه زائر‌پذیر بودن آن و همچنین کمبود زیرساخت‌ها و جمعیت بالا نیازمند توجه خاصی است و مشارکت تمام ادارات و مسئولین استان را می‌طلبد.

وی به همکاری نزدیک شهرداری و بنیاد مسکن اشاره و تصریح کرد: فعالیت در بنیاد مسکن،‌ روحیه‌ای جهادی می‌طلبد تا مشکلات مربوط به مسکن شهروندان برطرف شود.

شهردار قم خاطرنشان کرد: مقوله عمران و آبادانی در قم بسیار جدی است و باید مشکلات شهروندان در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود. دلبری مشکل مسکن جوانان در قم را بسیار جدی عنوان کرد و افزود: نبود مسکن در آینده نزدیک برای شهر قم که همواره در حال توسعه است، مشکل‌ساز خواهد شد و مسئولین امر باید با حرکت جهادی این مشکل را برطرف کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قم نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حمایت‌های شهرداری قم در زمینه احداث و توسعه مسکن گفت: نیاز مسکن در قم بسیار جدی است و همه مسئولین استان باید با مشارکت هم در حل مشکلات مسکن جوانان اقدام کنند.

غلامرضا خانی افزود: قم جز ‌استانهای فعال در زمینه ساخت مسکن توسط افراد خیر و نیکو کار است و نیکوکاران قمی پیشگام در توسط مسکن جوانان و نیازمندان شهر قم هستند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.8b5urhb5siupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما