پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 26961
شهردار قم:

ساختار جدید شهرداری قم در وزارت کشور تصویب شد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از تصویب ساختار جدید شهرداری در وزارت کشور خبر داد و گفت: رسیدن به بهره‌وری و تعالی سازمانی مهم‌ترین ماموریت شهرداری قم است.
ساختار جدید شهرداری قم در وزارت کشور تصویب شد
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به اینکه امروز در تمام دستگاه‌های خصوصی موضوع بهره‌وری و تعالی سازمانی از مهم‌ترین موارد مد نظر است، اظهار کرد: دستگاه‌ها به این سمت می‌روند که از حداقل امکانات و ظرفیت‌های خود چه در زمینه منابع انسانی و چه در زمینه تجهیزات و سخت‌افزار بیشترین استفاده را داشته باشند.

وی افزود: مدیریت شهری قم با وجود در اختیار داشتن سرمایه‌های انسانی و امکانات خوب از بحث بهره‌وری و تعالی سازمانی فاصله دارد و وضعیت موجود به هیچ عنوان حد مطلوب و مورد انتظار ما نیست و همه باید دست به دست هم دهیم تا در تعالی سازمانی ایفای نقش داشته باشیم.

شهردار قم با تاکید بر اینکه در بحث بهره‌وری بیشترین نظارت را مناطق باید بر حوزه‌های تحت امر خود داشته باشند بیان کرد: استفاده صحیح از ماشین آلات سبک و سنگین و تجهیزات کارگاهی از مصادیق بهره‌وری است که خوشبختانه این موضوع تا حدی در حال اجرا است.

دلبری در بخش دیگری از سخنان خود از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم‌های افتتاحیه طرح‌های عمرانی شهر قم تشکر کرد و گفت: همکاران مناطق، معاونت امور زیربنایی و سازمان عمران و نوسازی در اجرای پروژه‌ها تمام توان خود را به کار بسته‌اند که جای تقدیر دارد و ان‌شاءالله تا پایان سال نیز شعار هر ماه یک افتتاح پروژه، عملی شده و بهره‌برداری از طرح‌های مختلف رضایت شهروندان شهر کریمه را در بر داشته باشد.

وی همچنین از اجرای طرح ستاد استقبال از مهر در شهرداری قم خبر داد و عنوان کرد: در این طرح معاونت خدمات شهری و امور زیربنایی و سازمان میادین برنامه‌های خوبی را در دست اجرا دارند که باید اطلاع‌رسانی و اجرا شود.

شهردار قم افزود: کمیته تعامل با آموزش و پرورش نیز تشکیل شده که مواردی همچون خطکشی و آسفالت و همچنین فضای سبز مدارس را پیگیری می‌کند تا بتوانیم خدمتی به دانش‌آموزان این شهر داشته باشیم.

وی با اشاره به انتصاب بهشتی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از خدمات ارزنده وی در شهرداری تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با حضور ایشان و تعامل بسیار خوبی که با مجموعه شهرداری دارد بتوانیم در مجموعه خدمات شهری شاهد افزایش سرعت عمران و توسعه شهر باشیم.

دلبری با بیان اینکه مصوبه ساختار جدید شهرداری از وزارت کشور اخذ شده است خاطرنشان کرد: یکی از معاونت‌هایی که در ساختار جدید با سازمان فرهنگی و هنری ادغام شده معاونت فرهنگی بود که جناب نصیری در این زمینه زحمت‌های زیادی کشیدند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcdfn0x.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما