چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب : 5368

آقای شهردار! حالا شما مسوول فاجعه پل جمهوری هستید!

در صورت عدم توجه جدی و پاسخ به رسانه‌ها، از شما شکایت می‌کنیم
قم نيوز : قم نیوز: به رغم هشدارهای متعدد کارشناسان به محمد دلبری، شهردار قم، در مورد فاجعه‌ای که در صورت ادامه روند پل جمهوری گریبانگیر قم خواهد شد، اصرار شهردار قم بر ادامه روند غیر قانونی احداث این پل، به زودی فاجعه‌ای را برای شهر رقم خواهد زد.
طرح تصویب شده پل جمهوری که بدون اطلاع افکار عمومی و در پشت درهای بسته شورای شهر به دلیل "مخدوش کردن نمای بصری حرم" تعویض شد!
طرح تصویب شده پل جمهوری که بدون اطلاع افکار عمومی و در پشت درهای بسته شورای شهر به دلیل "مخدوش کردن نمای بصری حرم" تعویض شد!
به گزارش قم نیوز، در ساختمان مرکزی شهرداری قم و پشت میز شهرداری قم، کسی نشسته است که باید از منافع مردم قم حراست کند، اما انگار آقای دلبری، شهردار تازه به مسند نشسته قم، در تار و پودهای نامریی‌ای اسیر است که اجازه درست دیدن و درست شنیدن هشدار کارشناسان را نمی‌دهد!

شاید یک ماه و اندی قبل که قصه پر غصه پل جمهوری قم را می‌نوشتیم، فکر می‌کردیم شهردار جدید قم دستور یک تحقق و تفحص در ماجراهای منجر به انعقاد قرارداد پر حاشیه ساخت این پل و سپردن آن به دست یک پیمانکار نابلد را خواهد داد. تحقیق و تفحصی که در نهایت به اصلاح این روند منجر خواهد شد و حتی مسوولین این امر در معاونت فنی شهرداری برکنار می‌شوند اما با گذشت یک ماه و اندی از هشدار کارشناسان، و علی رغم نارضایتی ضمنی استاندار محترم قم، حجت الاسلام و المسلمین موسی پور، هیچ گونه عکس العملی از سوی شهردار قم مشاهده نشده است.

اگر تا هفته قبل می‌گفتیم شهرداری سرگرم برقراری مقدمات حماسه باشکوه 12 اسفند است، اما هم اکنون این قدر وقت برای مدیرعامل سابق موسسه مالی و اعتباری مهر استان قم وجود دارد که از معاونت فنی شهرداری، گزارش برگزاری مناقصه پر حاشیه پل جمهوری را بخواهد. گزارشی که نخستین سوال مطرح شده بعد از مطالعه آن این خواهد بود که چرا آنچه به مناقصه گذاشته شده است و هم اکنون طرح آن در سایت شهرداری هم قرار دارد، با آنچه پیمانکار نابلد فعلی پل جمهوری در حال کندن پایه‌های آن است؛ فرق دارد!

آقای شهردار! شما حافظ منافع مردم قم هستید. حتی اگر همه اعضای شورای شهر به هر دلیلی بخواهند منافع مردم شهر را قربانی سلیقه خود کنند، این شما هستید که باید به استاندار گزارش بدهید تا استاندار قم، شجاعانه از جایگاه نماینده عالی دولت در استان، نسبت به راست کردن مسیر کج، اقدام کند. امری که حجت الاسلام موسی پور در آن صاحب تجربه است.

اگر جریانی در شهرداری وجود دارد که تمایل به ردیف کردن پایه‌های زشت و بی قواره پل جمهوری و ساختن دیواری بتنی بین دو بخش اصلی شهر با این پایه‌‌ها دارد ـ همان کار زشت و بد قواره‌ای که در تونل بی انتهای غدیر انجام شده است ـ شما که از زیبایی شناسی بهره‌ برده‌اید، باید از حق مردم دفاع کنید.

مردم قم، بسیار صبور، شریف و خوددار هستند و خادمین واقعی خود را می‌شناسند اما کسانی که با تنیدن تار و پود نامریی به دور شما، مانع از خبرگیری و اطلاع جنابعالی از پروژه پل جمهوری می‌شوند و با بهانه‌های واهی مانند "جلوگیری از دید حرم مطهر" نقشه پل را بعد از انجام مناقصه و طراحی، عوض می‌کنند، در نهایت نام شما را به عنوان شهرداری که فاجعه پل جمهوری را رقم زد، در ذهن مردم قم ثبت خواهند کرد.

اما همه حرف ما این نیست. قم نیوز در حال رای زنی با تعدادی از وکلای مدافع  برای شکایت از شهرداری قم و شورای شهر به ویژه شهرداران سابق و فعلی قم برای جلوگیری از ایجاد یک فاجعه عمرانی در قم است. به یقین دستگاه قضایی منصفانه به این شکایت که از سوی همه مردم قم با هدف آشکار کردن آنچه در پشت پرده به انحراف رفتن مناقصه پل جمهوری است، انجام می‌شود، رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام /101
https://qomnews.ir/vdcd.90k2yt0sja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

علی
البته از مشکل پل جمهوری اطلاعی ندارم اما می دانم که در شهرداری قم طرح ها براساس باندهایی که بتدریج در شهرداری شکل گرفته انجام می شود چه به نفع مردم و شهر محروم قم باشدوچه نباشد!
ب
شما هم آی کیو هستیدا . این چه وضع خبر نوشنته؟حتی یه اشاره کوچیکم به مشکل پل جمهوری نکردید.

-----
در مطالب قبلی نوشته بودیم. در این مطلب هم دقت کنید نوشته ایم.
دلم به حال قم می سوزد که دلسوزی ندارد
همه فقط به فکر پر کردن جیبشان هستند!

پل که سهله حاضرند اقایان حرم را هم خراب کنند و پاساژ به جایش بزنند یا برج
ناشناس
به نظرمیرسدیکی ازکسایی که پیگیرپل مذکوربودامیرابادی بود وایشان الان برای جلوگیری ازاین کارمسولیتی سنگین دارداگردلتان میسوزد به سراغ ایشان بریدمن شهرداری هستم یکبارقبل ازاستعفاش همین مطرح شد من اون جلسه بودم دیدم ایشان مخالفت کرد نذاشت غیرکابلی انجام بشه اصلا ایشان درجریان این کاراست
عبداله
بندگان خدا شهرداری قم احکام دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی رو هم انجام نمیده و جالب اینجاست که هیچ مسئول و دستگاهی هم نیست که بتونیم دردمون رو بهش بگیم!!!!!!
اگه قم نیوز آمادگی داره یک سری از این احکام رو براتون بفرستم تا مردم هم ببینند؟
و البته مسئولین هم اگه توان مقابله با شهرداری رو دارن (مخصوصا استاندار) اعلام کنن تا مدارک رو براتون ارسال کنم؟
منتظریم
احسان
مطمعا باشید که اگر فم نیوز پیگیر این طرح باشه مردم هم از شما حمایت میکنه.تو رو خدا نزارین اون طرح قبلی از بین بره
شهر وندان قمی
بسمه تعال
باید اشاره کنم یا اومدن مهندس دلبری به حوزه کاری قم ایشان در همان روزهای اول گفتند که پروزه های قم تماما داری ایراد مالی و منهدسی می باشد
مانند پیامبر اعظم که اوراق فروخته شده در دوره عابدینی سر رسیده .....
تونل غدیر دیوارهاییش در حال ریزش است
و این پل کابلی دیگر نمی توان تغییر یابد چرا که ستون هایش زده شده که این با دستور شهردار سابق بوده
حال یه سر به شورا شهر بزنید همه از دوره های قبلا
ایا نباید جواب بی اکفایتی خود را بدهند؟؟؟؟؟؟