سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : 26852

عزم جدی شهرداری قم بر اجرای پروژه‌های چندمنظوره شهری

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: پروژه‌های چندمنظوره یعنی آن دسته از طرح‌ها که دارای جنبه‌های ترافیکی، اجتماعی، کاهش آلاینده‌ها و نیز احیای بافت فرسوده هستند در اولویت کاری شهرداری قرار دارند.
عزم جدی شهرداری قم بر اجرای پروژه‌های چندمنظوره شهری
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری دوشنبه شب در مراسم افتتاحیه بلوار شهید روحانی که با حضور وزیر کشور در قم برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: منطقه آذر از جمله بخش‌های کمتر برخوردار قم بوده و مورد تاکید رئیس جمهور برای خدمت‌رسانی بیشتر قرار دارد.

وی افزود: رئیس جمهور سفارش کرده است به منطقه آذر قم رسیدگی بیشتری صورت بگیرد که احداث بلوار شهید روحانی هم در همین راستا قابل تعریف است.

شهردار قم با اشاره به تاریخچه ساخت این بلوار خاطرنشان کرد: تملک اراضی برای این طرح از ابتدای سال ۱۳۹۰ آغاز و ۴۷۶ پلاک که از نظر شهری جزو بافت فرسوده بودند انجام شد.

وی ادامه داد: مردم منطقه هم همراهی خوبی با شهرداری در این زمینه داشتند و مجموعه خادمان خود را در مدیریت شهری یاری کردند تا در کمترین زمان ممکن تملک لازم صورت بگیرد بدون اینکه از قوه قهریه و ماده ۹ استفاده شود.

دلبری با بیان اینکه امروز مردم حلاوت بازگشایی بلوار شهید روحانی را با حضور وزیر کشور می‌چشند خاطرنشان کرد: حضور وزیر در این برنامه ارزش فراوانی دارد.

شهردار قم با اشاره به بیانات امام راحل در مورد ضرورت خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم گفت: ما هم افتخار می‌کنیم که خادم چنین مردمی هستیم؛ هر چه به این مردم خدمت شود باز هم کم است بنابراین وظیفه خود می‌دانیم پروژه‌هایمان را در راستای گسترش عدالت اجتماعی به مرحله اجرا برسانیم.

وی افزود: پروژه‌های چندمنظوره یعنی آن دسته از طرح‌ها که دارای جنبه‌های ترافیکی، اجتماعی، کاهش آلاینده‌ها و نیز احیای بافت فرسوده هستند در اولویت کاری شهرداری قرار دارند.

دلبری با بیان اینکه عزم و تلاش شورای اسلامی شهر قم در دوره چهارم بر این است که با شهرداری همکاری داشته باشد گفت: همانطور که در گذشته وعده دادیم، هر ماه یک پروژه عظیم را به مردم قم تقدیم می‌کنیم و بلوار شهید روحانی هم در منطقه‌ای که انقلاب از آنجا آغاز شد، از همین دست طرح‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcci4qi.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما