يکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 4045
در رده‌ سنی زیر 14 سال؛

برترین‌های تنیس قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: پیکارهای تنیس قهرمانی استان قم در رده‌ سنی زیر 14 سال با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد.
برترین‌های تنیس قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، مقتدا خاتمی اظهار کرد: مسابقات تنیس قهرمانی استان قم در رده سنی زیر ۱۴ سال با حضور چهره‌های مطرح این رده سنی و با شور و جذابیت قابل توجهی برگزار شد و با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که در سطح بسیار خوب و کیفیت مطلوبی به انجام رسید، رقابت‌ بین تمام تنیس‌بازان شرکت‌کننده نزدیک، جذاب و تماشایی بود و تمام تنیس‌بازان شرکت‌ کننده برای کسب عناوین اول تا سوم، رقابتی نزدیک را به نمایش گذاشتند.

دبیر هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: تنیس‌بازان شرکت ‌کننده در پیکارهای قهرمانی زیر ۱۴ سال تنیس استان قم، در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم‌ با یکدیگر مسابقه دادند که در پایان نفرات اول تا سوم این رده سنی معرفی و شناخته شدند.

وی با اشاره به قهرمان این دوره از مسابقات‌ خاطرنشان کرد: محمدجواد رضازاده به عنوان چهره برتر مسابقات، با کسب پیروزی برابر تمام مدعیان و حریفان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی این پیکارها شد.

خاتمی با اشاره به کیفیت بالا و رقابت نزدیک تیم‌های مدعی در این رقابت‌ها، ادامه داد: بعد از محمدجواد رضازاده که بر سکوی نخست این رقابت‌ها جای گرفت، محمدحسین جلالیان با شکست در دیدار نهایی برابر محمدجواد رضازاده، در جایگاه دوم ایستاد و در نهایت به مقام نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

وی عنوان داشت: به غیر از دیدار نهایی این مسابقات که مشخص‌کننده قهرمان و نایب‌قهرمان رقابت‌ها بود، مقام سوم مشترک نیز به امیرحسین بادی و صدرا سزاوار رسید تا بدین‌ترتیب پیکارهای تنیس قهرمانی استان قم با شناخت برترین‌ها به پایان برسد.

دبیر هیئت تنیس استان قم بیان داشت: مسابقات تنیس قهرمانی استان قم امسال علاوه بر برگزاری رقابت‌های جذاب و قابل توجه در بین تنیس‌بازان رده سنی زیر ۱۴ سال، برای دیگر تنیس‌بازان رده‌های سنی مختلف برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیکارهای قهرمانی تنیس رده‌های سنی آزاد استان قم، با شرکت برترین‌ها این امکان را به هیئت تنیس استان قم می‌دهد که استعدادها و چهره‌های شاخص را برای شرکت در مسابقات مهم لیگ و قهرمانی کشور شناسایی کند.

خاتمی در ادامه با اشاره به درخشش تنیس بازان قم در رقابت‌های سال‌های اخیر قهرمانی کشور که با کسب عناوین مختلف نیز همراه بوده است، ابراز داشت: امسال تیم‌های تنیس استان قم طبق تقویم فدراسیون تنیس در مسابقات رده‌های سنی قهرمانی کشور شرکت کردند و موفقیت‌های تنیس قم را در این عرصه مهم رقابت‌های کشوری ادامه دادند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.e8ebjh87n9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما