شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 6832
خاتمی خبر داد:

اعزام تیم تنیس مردان قم به مسابقات کشوری

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم از اعزام تیمی متشکل از بازیکنان بومی به رقابت‌های تنیس مردان کشور جام بعثت خبر داد.
اعزام تیم تنیس مردان قم به مسابقات کشوری
به گزارش قم نیوز، سید مقتدا خاتمی اظهار کرد: از آغاز سال تاکنون این دومین اعزامی است که طی آن تیم تنیس مردان قم در رقابت‌های لیگ تنیس مردان باشگاه های کشور با حریفان خود رقابت خواهد کرد.

وی ادامه داد: نخستین اعزام هیئت تنیس استان قم در سال جدید، حضور تیم بانوان تنیس قم در مسابقات لیگ تنیس بانوان باشگاه‌های کشور بود در حالی که این رقابت‌ها در یزد برگزار شد و تیم بانوان قم با شایستگی جواز صعود را به دست آورد.

دبیر هیئت تنیس استان قم با اشاره به برنامه‌ریزی فدراسیون برای برگزاری رقابت‌های لیگ تنیس مردان باشگاه‌های کشور جام بعثت اضافه کرد: برابر تقویم مسابقات سازمان لیگ تنیس کشور، پیکارهای لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آقایان نیز همانند مسابقات بانوان به میزبانی هیئت تنیس استان یزد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از سوی سازمان لیگ تنیس کشور شرایط حضور در این دوره از رقابت‌ها اعلام شده است، تصریح کرد: حداکثر زمان ارسال مدارک توسط تیم‌ها تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۷خردادماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

خاتمی خاطرنشان کرد: زمان ورود تیم‌ها تا بعداز ظهر روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه و خروج آنها روز اول تیرماه خواهد بود در حالی که قرعه‌کشی مسابقات راس ساعت ۲۰ روز ۲۴ خردادماه در محل تعیین شده از سوی شهر میزبان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه زمان شروع مسابقات از روز پنج‌شنبه ۲۵ خردادماه و راس ساعت ۹ صبح اعلام شده است، یادآور شد: با اعلام فدراسیون تنیس، حضور بازیکنان متولد ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۷۶ به بالا در ترکیب تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها ممنوع است.

دبیر هیئت تنیس استان قم عنوان داشت: در اردیبهشت‌ماه تیمی متشکل از برترین بانوان تنیس باز قم در قالب تیم هیئت تنیس قم عازم رقابت‌های لیگ بانوان باشگاه‌های کشور شد و در پایان این مسابقات که به میزبانی یزد برگزار شد به مقام سوم دست یافت.

وی اظهار داشت: در پیکارهای لیگ دسته دوم تنیس بانوان باشگاه‌های کشور، هفت تیم حضور داشتند که بعد از رقابت به شکل دوره‌ای در مدت یک هفته، در نهایت تیم‌های تنیس بانوان هیئت البرز، کرمان و قم به‌عنوان سه تیم برتر راهی لیگ دسته اول تنیس کشور در بخش بانوان شدند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.enik49nau5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما