دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 6722
خاتمی خبر داد:

معرفی حریفان تیم تنیس قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم از مشخص شدن حریفان تیم تنیس قم در مسابقات آزاد قهرمانی کشور خبر داد.
معرفی حریفان تیم تنیس قم
به گزارش قم نیوز، سید مقتدا خاتمی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تنیس کشورمان در راستای توسعه بخش قهرمانی این رشته ورزشی مسابقات آزاد مناطق پنجگانه کشور از مردادماه امسال آغاز می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری این رقابت‌ها با عنوان جام آزاد‌سازی خرمشهر اضافه کرد: مسابقات آزاد قهرمانی تنیس مناطق پنج‌گانه کشور بدون حضور ۳۲ نفر برتر کشور در قسمت آقایان با نام جام آزاد‌سازی خرمشهر از روز سوم مرداد ماه در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت تنیس استان قم ابراز داشت: بر اساس اعلام فدراسیون تنیس و برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ تنیس کشور میزبان‌ها و شرایط حضور در این دوره از رقابت‌های تنیس آزاد قهرمانی کشور مشخص شدند.

وی ادامه داد: بر این اساس تیم تنیس مردان قم در گروه نخست با تیم‌های تهران، البرز، زنجان، قزوین و مرکزی در گروه سخت قرار دارد که با توجه به قرعه کشی صورت گرفته، هیئت تنیس استان البرز میزبانی بازی‌های این گروه را بر عهده دارد.

خاتمی با بیان اینکه میزبان منطقه دو تنیس قهرمانی کشور استان کرمانشاه معرفی شده است، اظهار داشت: در این گروه تیم‌های تنیس مردان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، گیلان و همدان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی از انتخاب هیئت تنیس استان اصفهان به عنوان میزبان تیم‌های حاضر در گروه سوم مرحله مقدماتی تنیس آزاد قهرمانی کشور خبر داد و بیان داشت: در این گروه علاوه بر اصفهان تیم‌های تنیس ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

دبیر هیئت تنیس استان قم به تیم‌های حاضر در منطقه چهار تنیس آزاد قهرمانی کشور اشاره کرد و ادامه داد: در این گروه که بازی‌های آن به میزبانی هیئت تنیس استان فارس برگزار می‌شود، علاوه بر تیم میزبان تیم‌های تنیس بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد نیز حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: هیئت تنیس استان مازندران در حالی میزبانی رقابت‌های گروه پنجم مسابقات تنیس آزاد قهرمانی کشور را بر عهده دارد که در این گروه علاوه بر مازندرانی‌ها، تیم‌های تنیس مردان خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و گلستان نیز مدعی صعود هستند.

خاتمی با بیان اینکه آخرین مهلت برای ثبت نام شرکت در مسابقات تنیس آزاد قهرمانی کشور از سوی فدراسیون تنیس روز چهارم خرداد ماه اعلام شده است، عنوان داشت: این در حالی است که زمان قرعه کشی و شروع مسابقات روز پنجم خرداد ماه در محل برگزاری مسابقات برنامه ریزی شده است.

وی گفت: به نفرات برتر این مسابقات امتیاز رنکینگ تعلق می‌گیرد در حالی که برای نفرات اول تا سوم مشترک جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.raqct1ayrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما