پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : 25016

بانوان تنیس باز قم در جمع 4 تیم برتر کشور قرار گرفتند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم از حضور موفق بانوان تنیس باز قم در مسابقات باشگاه‌های کشور و قرار گرفتن این تیم در جمع چهار تیم برتر خبر داد.
بانوان تنیس باز قم در جمع 4 تیم برتر کشور قرار گرفتند
به گزارش قم نیوز، سید مقتدا خاتمی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان امسال نیز همچون سال‌های گذشته رقابت‌های لیگ‌های تنیس بانوان و آقایان باشگاه‌های کشور در چهار ماه نخست سال برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

وی ادامه داد: به نمایندگی از هیئت تنیس استان قم، تیم تنیس بانوان قم با نام نارنج در رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس بانوان باشگاه‌های کشور به میدان رفتند و در حالی که ترکیب این تیم را نفرات بومی تشکیل می‌دادند این تیم موفق شد در بین چهار تیم برتر قرار بگیرد.

دبیر هیئت تنیس استان قم با اشاره به پایان مسابقات لیگ دسته دوم تنیس بانوان باشگاه‌های کشور، اضافه کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم تنیس بانوان امید آمل در صدر ایستاد و سرانجام تیم‌های صعود کننده به رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس بانوان باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

وی با بیان اینکه با پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس بانوان باشگاه‌های سه تیم جواز حضور در لیگ دسته اول این رشته در بخش بانوان را بدست آوردند، ابراز داشت: بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس باشگاه‌های کشور در بخش بانوان به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس زنجان برگزار شد.

خاتمی عنوان کرد: در پایان این دوره از پیکارها تیم تنیس بانوان امید آمل موفق شد با غلبه بر حریف خود جام قهرمانی مسابقات را تصاحب کند در حالی که در آخرین روز این رقابت‌ها تیم بانوان المپیک زنجان با نتیجه ۳ بر صفر از امید آمل شکست خورد و آملی‌ها در جایگاه نخست ایستادند.

وی یاد آور شد: همچنین در دومین دیدار روز پایانی این دوره از مسابقات تیم بانوان هیئت تنیس استان سیستان و بلوچستان با همین نتیجه نارنج قم را از پیش رو برداشت تا پرونده این رقابت‌ها با صعود ۳ تیم برتر به مسابقات لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور بسته شود.

دبیر هیئت تنیس استان قم در پایان اظهار داشت: بدین ترتیب در پایان این پیکارها، امید آمل قهرمان شد، هیئت تنیس سیستان و بلوچستان در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های هیئت تنیس زنجان، نارنج قم و آکادمی الیت همدان نیز به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd9z0x.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما