کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس ستاد انتخابات استان قم:

با تخلفات انتخاباتي در فضاي مجازي برخورد می‌شود

خبرگزاری فارس , 15 فروردين 1396 ساعت 14:30

قم نیوز: رئيس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به فرصت‌های حاصل از فضاي مجازي در راستاي شورآفريني در انتخابات پيش رو گفت: با تخلفات انتخاباتي در فضاي مجازي برخورد می‌شود.


به گزارش قم نیوز، احد جمالی در نهمین جلسه ستاد انتخابات استان قم طی سخنانی از تلاش مجموعه کارکنان فرمانداری و بخشداری‌ها در نام نویسی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در انتخابات گذشته استان قم نمره‌ خوبی را در برگزاری انتخابات کسب کرد، حساسیت‌های انتخابات پیش را مورد توجه قرار داد و افزود: بایستی تلاش کنیم تا در این انتخابات نیز جزء استان‌های برتر کشور باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قم با تاکید بر ضرورت اجرای دستورالعمل‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: از همه‌ ظرفیت‌های استان در برگزاری انتخابات پیش رو بایستی استفاده شود.

جمالی در ادامه با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی، ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را از مزایای شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: نبایستی این مسئله به تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداها منجر شود.

جمالی رصد تحرکات در بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: با تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی با جدیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47046

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47046/تخلفات-انتخاباتي-فضاي-مجازي-برخورد-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir