سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 47046
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس ستاد انتخابات استان قم:

با تخلفات انتخاباتي در فضاي مجازي برخورد می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئيس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به فرصت‌های حاصل از فضاي مجازي در راستاي شورآفريني در انتخابات پيش رو گفت: با تخلفات انتخاباتي در فضاي مجازي برخورد می‌شود.
با تخلفات انتخاباتي در فضاي مجازي برخورد می‌شود
به گزارش قم نیوز، احد جمالی در نهمین جلسه ستاد انتخابات استان قم طی سخنانی از تلاش مجموعه کارکنان فرمانداری و بخشداری‌ها در نام نویسی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در انتخابات گذشته استان قم نمره‌ خوبی را در برگزاری انتخابات کسب کرد، حساسیت‌های انتخابات پیش را مورد توجه قرار داد و افزود: بایستی تلاش کنیم تا در این انتخابات نیز جزء استان‌های برتر کشور باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قم با تاکید بر ضرورت اجرای دستورالعمل‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: از همه‌ ظرفیت‌های استان در برگزاری انتخابات پیش رو بایستی استفاده شود.

جمالی در ادامه با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی، ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را از مزایای شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: نبایستی این مسئله به تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداها منجر شود.

جمالی رصد تحرکات در بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: با تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی با جدیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaiwny.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما