شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 47588
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس ستاد انتخاباتي قاليباف در استان قم:

مردم خلأ مديريت جهادي و منسجم را احساس مي‌كنند/انتخاب نامزد موفق در زمينه مديريت

قم نيوز : قم نیوز: رئيس ستاد انتخاباتي قاليباف در استان قم گفت: مردم خلأ مديريت جهادي و منسجم را احساس مي‌كنند و بايد از اين منابع با كارآمدي بهتر بهره‌برداري كرد و نامزدي انتخابي شود كه داراي كارنامه موفق در مديريت خود است.
مردم خلأ مديريت جهادي و منسجم را احساس مي‌كنند/انتخاب نامزد موفق در زمينه مديريت
به گزارش قم نیوز، محمود مسگری پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات اظهار کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات برگ زرینی در نظام جمهوری اسلامی رقم می‌خورد و این پیام را برای دنیا دارد که با وجود مشکلات پای نظام ایستادگی می‌کنیم تا لبخند رضایت بر لبان رهبر معظم انقلاب نقش ببندد.

وی خاطرنشان کرد: در زمانی کشورهای مختلف ایران را مورد هجمه قرار می‌دادند در چنین شرایطی کشور توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان قم با اشاره به احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی گفت:‌ دغدغه‌ و درخواست‌های رهبری از مسؤولان این بود که کشور ظرفیت‌های بالایی در زمینه منابع طبیعی و فضای گردشگری دارد که باید از آن استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم خلأ مدیریت جهادی و منسجم را احساس می‌کنند و باید از منابع موجود با کارآمدی بهتر بهره‌برداری کرد و نامزدی انتخابی شود که دارای کارنامه موفق در مدیریت خود است.

مسگری با اشاره به تشکیل ستاد مرکزی قالیباف در استان قم واقع در میدان معلم گفت: قالیباف در زمینه دفاع مقدس، قرارگاه سازندگی خاتم، فرماندهی نیروی انتظامی و شهرداری تهران کارنامه درخشانی دارد.

وی ادامه داد: کارهای بزرگی در فضای شهر تهران انجام شده و شهردار تهران نشان داده است که در صورت وعده اقدامات را عملیاتی می‌کند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان قم عنوان کرد: به تدریج فعالیت‌هایی صورت می‌گیرد تا ستادهای اقشار، خواهران و برادران در مناطق هشتگانه و بخش‌های استان تا روزهای آینده راه‌‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه شعار تبلیغاتی قالیباف دولت مردم و ستاد وی حامیان دولت مردم است گفت:‌ امیدواریم اصل 44 قانون اساسی به صورت عملی و خارج از وضعیت شعار به مردم واگذار و از همه ظرفیت مردم استفاده شود.

مسگری یادآور شد: با توجه به تأکیدات صورت گرفته اکثر تبلیغات از رسانه ملی و فضای مجازی انجام می‌شود و تبلیغات به صورت چهره به چهره است.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف در یک جبهه با یک گفتمان مشترک به عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فعال هستند گفت: این دو فرد در این انتخابات رقیب هستند و تا آخر صحنه در انتخابات باقی می‌مانند و تاکنون قصد کنار رفتن به نفع جریان خاصی را ندارند. حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف دو کاندید مجزا هستند و ستادهای مشترک ندارند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف استان قم خاطرنشان کرد:‌ قالیباف تا آخرین روز قصد ثبت‌نام نداشت. با توجه به مراجعه گروه‌های مختلف احساس ‌شد در فضای کنونی نیاز است تا نیروهای جوان به میدان آیند و پرانرژی باشند و خستگی و کسالت را بهانه نکنند تا دولت کارهای بزرگی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه خوش‌بین هستیم که از هزینه‌های دولت برای تبلیغات استفاده نشده است عنوان کرد: می‌‌خواهیم ما می‌توانیم پبه منصه ظهور رسانده شود. روند ارزیابی کسب رأی رو به رشد است البته رقابت با دولت مستقر مشکل است.

مسگری با بیان اینکه حضور حداکثری مهم‌ترین هدف است گفت: دولت گذشته کارایی نداشته و نتوانسته خواسته‌های مردم را برآورده کند.

وی عنوان کرد: در بحث اشتغال و استفاده از ظرفیت داخلی وعده داده می‌شود که بدون تردید عمل می‌کنیم زیرا کارنامه گذشته این امر را ثابت کرده است.

مسگری با بیان اینکه استفاده از نیروهای جوان در دستور کار قالیباف است گفت:‌ مدیران وی شاهد عینی این امر هستند و او روحیه بسیار خوبی در استفاده از جوانان دارد.

وی عنوان کرد:‌ در بحث بلندمرتبه‌سازی که به قالیباف حمله شد رئیس کمیسیون ماده پنج استاندار است که تراکم در آن بخش تعیین می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان قم یادآور شد: ما می‌توانیم، ظرفیت داریم و می‌شود در دستور کار قالیباف است البته مردم بر اساس کارنامه‌ اشخاص می‌توانند انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbwsba.rhbzwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما