چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 47066
منبع : خبرگزاری فارس
از ارديبهشت ماه صورت مي‌گيرد

رقابت ماهان‌تنديس و آتليه‌طهران در فوتسال اميدهاي كشور

قم نيوز : قم نیوز: فوتساليست‌هاي استان قم در تركيب تيم‌هاي ماهان‌تنديس و آتليه‌طهران در مسابقات فصل 1396 ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور به ميدان مي‌روند.
رقابت ماهان‌تنديس و آتليه‌طهران در فوتسال اميدهاي كشور
به گزارش قم نیوز، برنامه مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور در حالی اعلام ‌شد که دیدارهای نیم‌فصل نخست مرحله گروهی این فصل از روز هفتم اردیبهشت آغاز می‌شود و در حالی که میزبان این مسابقات هنوز مشخص نیست از قم دو تیم برابر حریفان حاضر در این دوره به میدان خواهند رفت.

در واقع استان قم برای نخستین‌بار با دو تیم در رقبت‌های لیگ برتر امید ایران شرکت می‌کند، در حالی که ماهان‌تندیس مطابق چند سال اخیر نماینده ثابت قم در این رقابت‌ها است و بار دیگر با نام و حمایت مجتمع تفریحی ماهان‌تندیس برابر حریفان صف‌آرایی می‌کند.

اما دومین نماینده فوتسال استان قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر امید ایران تیم آتلیه‌طهران است که با ترکیبی از بهترین‌های رده‌های سنی پایه این رشته به نمایندگی از استان قم که مهد فوتسال کشور نامیده می‌شود، برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر وارد این بازی‌ها می‌شوند.

بازی‌های دو نماینده قم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر امید در حالی برگزار می‌شود که ماهان‌تندیس قم در فصل قبل این رقابت‌ها نتوانست انتظارات را برآورده کند و در جدال با حریفان خود موفق به کسب مجوز حضور در مرحله نهایی و رقابت بر سر کسب عنوان قهرمانی نشد.

ماهان‌تندیس قم در فصل قبل این مسابقات در 10 مسابقه به میدان رفت و تنها دو پیروزی و یک تساوی کسب کرد و در سایر دیدارها به حریفان خود باخت تا با کسب هفت امتیاز از ۳۰ امتیاز توزیع شده در مرحله گروهی نتواند از عنوان قهرمانی سال قبل از آن دفاع کند.

این در حالی است که مسابقات فصل 1396 لیگ برتر امید ایران در سه مرحله از هفتم اردیبهشت تا نهم تیر ماه به انجام می‌رسد و بر این اساس مرحله نخست این رقابت‌ها از هفتم تا سیزدهم اردیبهشت به انجام می‌رسد و مرحله دوم نیز از 21 تا 27 همین ماه به انجام می‌رسد.

دیدارهای مرحله سوم لیگ برتر فوتسال امید ایران که مرحله نهایی این بازی‌ها محسوب می‌شود، روزهای هفتم تا نهم تیر ماه به انجام خواهد رسید تا تیم قهرمان این رقابت‌ها در سال 96 مشخص شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccexq0.2bqme8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما