جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 47122
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

باغ‌های بانوان در شهر قم افزایش پیدا می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از افزایش باغ‌های بانوان در شهر خبر داد.
باغ‌های بانوان در شهر قم افزایش پیدا می‌کند
به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان امروز با اشاره به گسترش وظایف شهرداری‌ها در کشور گفت: در حال حاضر بیش از 450 وظیفه بر دوش شهرداری‌ها قرار گرفته که بسیاری از آنها وظیفه ذاتی شهرداری‌ها نیست اما به دلیل ارتباط ویژه شهرداری با مردم این وظایف نیز بر عهده آنها گذاشته شده است.

وی فضای سبز را یکی از وظایف اصلی شهرداری‌ها عنوان کرد و گفت: برای ساماندهی و ارگانیزه کردن فضای سبز در شهرداری‌ها سازمان پارک‌ها و فضای سبز تشکیل شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم وظیفه اصلی این سازمان را ایجاد و توسعه فضای سبز شهری و جنگلی عنوان کرد و افزود: نگهداری و سیاست‌گذاری فضای سبز برای توسعه فعالیت‌های زیست محیطی و افزایش سرانه‌ها، ایجاد نشاط و شادابی در مردم و مباحث تفریحی نیز در اختیار سازمان پارک‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه پارک به مرکز اجتماعی بزرگ در شهرها تبدیل شده است گفت: امروزه پارک‌ها و بوستان‌های شهری علاوه بر مباحث تفریحی و زیست محیطی به عرصه‌ای برای ارتباطات اجتماعی تبدیل شده است.

جوادیان با تاکید بر اینکه در پارک‌ها صرفا مباحث مرتبط با فضای سبز صورت نمی‌گیرد خاطرنشان کرد: امروزه خدمات مختلف از جمله مباحث فرهنگی و مذهبی همچون اقامه نماز، بازی کودکان و نوجوانان، مباحث ورزشی، تجمعات مردمی و... ارائه می‌شود.

وی یکی از سیاست‌های اصلی سازمان پارک‌ها را توسعه باغ‌های بانوان در شهر قم عنوان کرد و گفت: برای سال 96 اعتبار ویژه‌ای را برای راه‌اندازی باغ بانوان در هر منطقه اختصاص داده‌ایم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcf0ydj.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما