يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 47324
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

تلاش برای حفظ بعد معنوی و مذهبی بلوار پیامبر اعظم(ص)

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه شورای عالی شهرسازی به دنبال این است تا بلوار پیامبر اعظم مذهبی و آیینی نباشد، گفت: تصمیم‌ها و کارشناسی‌های انجام شده در این شورا اثبات کننده این حقایق است در حالی که بعد مذهبی این بلوار باید در نقاط مختلف آن نمود داشته باشد.
تلاش برای حفظ بعد معنوی و مذهبی بلوار پیامبر اعظم(ص)
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر شنبه شب در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت‌الله علیرضا اعرافی امام جمعه قم که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: طرح‌هایی که برخی برای قم طراحی می‌کنند توسط افراد ناشناس و ناآگاه ارائه شده است به همین علت بسیاری از آنها ناقص بوده و کاربرد لازم را ندارد.

عضو کمیسیون امور زیربنایی شورای شهر قم با تاکید بر اینکه شورای عالی شهرسازی به دنبال این است تا بلوار پیامبر اعظم مذهبی و آیینی نباشد، اظهار کرد: تصمیم‌ها و کارشناسی‌های انجام شده در این شورا اثبات کننده این حقایق است در حالی که بعد مذهبی این بلوار باید در نقاط مختلف آن نمود داشته باشد.

همچنین نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم طی سخنانی با بیان اینکه مجموعه شورا تلاش خود را برای ترویج فرهنگ دینی انجام می‌دهد، مطرح کرد: در این دوره از شورای اسلامی شهر قم تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم رضایت‌های مردمی را در عرصه‌های مختلف افزایش دهیم.

حسن بختیاری به برخی از دستاوردهای عمرانی شهرداری قم در دروان شهردار جدید اشاره کرد و گفت: شهر قم حرکت مطلوبی را به سمت عمران و آبادانی آغاز کرده است که امیدواریم این حرکت با سرعت مورد نظر ادامه یابد و رضایتمندی بیشتر علما، طلاب و اقشار مختلف مردم را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjxtex.uqea8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما